افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
انتصاب فامیلی جدید در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ یزدانپناه پاسخگوی افکار عمومی باشد
24 ژانویه 2022 - 21:13
پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه یاسوج طی حکمی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را منصوب کرد. گفته می‌شود که نیازی از بستگان ​یزدان‌پناه است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حالی که اخبارهای غیررسمی از خداحافظی وی از ریاست دانشگاه خبر می‌دهند، اما او امروز (دوشنبه 4 بهمن ماه 1400) برای بهنام نیازی که گفته می‌شود از بستگانش هست، حکم زده است.
یزدان‌پناه خطاب به نیازی نوشته که نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونین محترم درمان و آموزش دانشگاه و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج منصوب می‌شوید.
متن حکم به شرح زیر است.
با سلام و احترام
 نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونین محترم درمان و آموزش دانشگاه، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج منصوب می‌گردید تا با استعانت از الطاف الهی در راستای انجام امور محوله و رعایت ضوابط و مقررات شرعی و قانونی در پیشبرد اهداف نظام سلامت گام بردارید. توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.
 دکتر پرویز یزدانپناه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

 بعد از صحبت‌های سید ناصر حسینی نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در نقد عملکرد پرویز یزدان‌پناه فردی که گفته می‌شود، همسر بهنام نیازی سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج است در استوری واتس‌آپ خود نوشته بود بر خلاف صحبت‌های مغرضانه و بی‌پایه و اساس نماینده گچساران هیچگاه و در هیچ برهه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان، تا این حد قدرتمند و مستقل نبوده و تمام این شایعات را کبنا نیوز که مدیرش همشهری و صدقه بگیر آقای نماینده است، به راه انداخته.

یزدان‌پناه باید در رابطه با این انتصاب به افکار عمومی توضیح دهد که آیا اصل شایسته‌سالاری را رعایت کرده است یا خیر و یا اینکه صرفاً بر اساس مناسبات قومی و سیاسی اقدام به انتصاب این فرد کرده است.

 گفته می‌شود دکتر بهنام نیازی فارغ تحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دارای سوابق از جمله مسئول امور فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پزشک درمانگاه بستر درمان سی سخت، پزشک درمانگاه‌های مادوان و شهید اشرفی اصفهانی، عضو انجمن پزشکان عمومی ایران، عضو سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی استان، مسئول پزشکان بیمارستان امام سجاد، پزشک آی سی یو جراحی قلب بیمارستان امام سجاد، عضویت در کادر درمانی اولین جراحی قلب عضو انجمن پزشکان استتیک ایران، پزشک شاغل درمانگاه‌های خیریه‌ی استان فارس می‌باشد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...