افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6320 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
هشدار دادستان کهگیلویه به مخلان نظم و امنیت/کریمی زاد: خط قرمز ما از بین بردن امنیت مردم است/برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و عوامل التهاب در فضای مجازی
19 ژانویه 2022 - 8:57
کریمی زاد با اظهار این که دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شده است بیان کرد: خط قرمز ما نزاع‌‌ها و از بین بردن امنیت مردم است و به صورت جدی با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.
نویسنده : صادق علی پور تل زالی
پ
پ

به گزارش  عصرزاگرس، دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه در خصوص انتشار کلیپ های از اتفاق امروز این شهرستان در فضای مجازی گفت: طی دور روز گشته جلساتی با بزرگان، ریش سفیدان و متنفذین محکوم به قصاص برگزار  شد و تمام تدابیر در این خصوص انجام شده بود و در جلسه شورای تامین تضمین دادند که هیچگونه تعرضی به اموال، انفال و منازل خانواده های مقتول صورت نگیرد.

سعید کریمی زاد با اشاره به اجرای حکم قصاص قاتل گفت: از چند روز قبل تمام نهادهای نظامی و امنیتی در اماده باش کامل بودند، اما امروز با تمام صحبت ها همه قانون شکنی ها  را انجام دادند و چند جوان خام به منازل حمله کردند که با این برخورد مواجه شدند در حالی  که در شورای تامین شهرستان، بزرگان آنها قول دادند که هیچ اقدام خلاف امنیتی صورت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد:تمام تدابیر اندیشه شده بود و شاید تنها موردی است که در زمان کاری دو شبانه روز است  که در فرمانداری شهرستان تمام عوامل نظامی، انتظامی و … مستقر هستند.

کریمی زاد با اظهار این که دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شده است بیان کرد: خط قرمز ما نزاع‌‌ها و از بین بردن امنیت مردم است و به صورت جدی با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام کسانی که بخواهند فضای مجازی را ملتهب کنند و با انتشار دهندگان کلیپ و تصاویر با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  1. جناب باید قبل از خون ریزی ای خط قرمز بکشیدی نه به خون یکی دیگه خط قرمز بکشی

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...