افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پاداش ۱۲ میلیارد ریالی به مشترکان منصف در کهگیلویه و بویراحمد
14 ژانویه 2022 - 22:43
دوازه میلیارد ریال بابت رعایت الگوی مصرف مشترکان منصف در کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: دوازه میلیارد ریال بابت رعایت الگوی مصرف مشترکان منصف در کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شد.

جمال معتمدی زاده افزود: این مبلغ در قالب بخشودگی و تخفیف از فیش پرداخت مشترکان کشاورزی و خانگی کم شد.

معتمدی اضافه کرد: این در حالی است که مشترکان بد حساب در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۰ میلیارد تومان بابت هزینه مصرف به شرکت توزیع برق استان بدهکارند و از پرداخت بدهی خود طفره می‌روند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق استان هزینه‌های سنگینی بابت تامین برق و نگهداری ۹هزار کیلومتر شبکه توزیع متحمل می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد حذف سیم در شبکه برق رسانی را از اقدامات مهم این شرکت برای کاهش تلفات برق و پیشگیری از سرقت و تخریب شبکه عنوان کرد و گفت: ۳ هزار و پانصدکیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال هزار و ۴۰۱ کابلی می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه تاکنون در استان ۴۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابلی تبدیل شده است افزود: باهدف کاهش تلفات نوسانات و پایداری برق شبکه‌های برق رسانی فرسوده و قدیمی ۲۵۰روستا در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح می‌شود.

وی از افزایش ۲۳درصدی طرح‌های برق رسانی در کهگیلویه و بویراحمد هم خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴۸طرح بر ق رسانی در استان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۱۳روستای زیر ده خانوار در کهگیلویه و بویراحمد برقدار می شوند، افزود: همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان برقدارشده اند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...