افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ویروس امیکرون بیخ گوش کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
08 ژانویه 2022 - 21:16
برای پیشگیری از شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد رعایت دستور العمل‌ها و تکمیل واکسیناسیون ضروری است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: احتمال ورود ویروس کرونای اومیکرون جهش یافته به کهگیلویه و بویراحمد و شیوع آن در این استان زیاد است لذا ضروری است دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت شود.

پرویز یزدان پناه افزود: برای پیشگیری از شیوع این بیماری در استان لازم است تزریق واکسیناسیون افرادیکه تاکنون واکسن تزریق نکرده اند انجام شود و سایر افراد نیز واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

دکتریزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون ۱۰۳ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۳۳ نفر مبتلای قطعی و ٥ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته مورد فوتی کرونایی درکهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده و آمار فوتی‌ها در این استان همچنان هزار و ۴۳ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را ۸۵ هزار و ۹۳۳ نفر اعلام کرد و گفت: از ۱۴۴ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود ۹ درصد موارد مثبت بودند که موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و لنده می‌باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...