افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
کلاس های ترم جدید دانشگاه ها در کهگیلویه وبویراحمد حضوری برگزار می شوند
08 ژانویه 2022 - 17:00
معاون سیاسی استاندار؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به بازگشایی حضوری همه دانشگاه ها، مدارس و امتحانات آنها در ترم جدید خبر داد و گفت: این دستورالعمل ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است.
پ
پ

 به گزارش عصرزاگرس، «سیدجواد هاشمی مهر» امروز (۱۸ دی ماه) در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به ضرورت پوشش همگانی واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: برای افزایش ضریب ایمنی در مقابله با بیماری کرونا، چرخه دز سوم واکسیناسیون تکمیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: واکسن به اندازه کافی در استان ذخیره داریم و همه مراکز آماده برای تزریق واکسن هستند.

وی به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و به ویژه زدن ماسک تاکید کرد و افزود: بیش از ۴۰ نفر مبتلا به بیماری سویه جدید کرونا در کشور شناسایی شده و استان های همجوار ما هم مبتلا دارند و این مسئله هشداری برای ضرورت رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی است.

هاشمی به بازگشایی حضوری همه دانشگاه ها و مدارس و امتحانات آنها در ترم جدید خبر داد و گفت: این دستورالعمل ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از هم اکنون بستر لازم  برای بازگشایی دانشگاه ها فراهم شود

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...