افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
انتقاد «آیت الله حسینی» از روند اجرای طرح ها در شهرستان بهمئی(+فیلم)
06 ژانویه 2022 - 21:26
نماینده ولی فقیه در این استان در جمع مردم بهمئی با انتقاد از روند کند برخی از طرحهای عمرانی در این شهرستان، خواستار تسریع در تکمیل و راه اندازی این طرح ها شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،آیت الله حسینی در جمع مردم بهمئی با انتقاد از روند کند برخی از طرحهای عمرانی در این شهرستان، خواستار تسریع در تکمیل و راه اندازی این طرح ها شد و گفت: سهل انگاری در خدمت رسانی به مردم، پذیرفتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش ائمه معصومین و انبیای الهی در زندگی بشر، بر ترویج آموزه های دینی متناسب با نیازهای روز جوانان انقلابی تاکید کرد و گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران به جوانان برومندی همچون جوانان استان و غیورمردان و شیر زنان دیار بهمئی افتخار می کند.

آیت الله حسینی با گرامیداشت شهادت بنت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: نقش بی بدیل این بانوی گرانقدر در تبین اسلام انکار ناپذیر است و بانوان این سرزمین باید ادامه دهنده مسیر و راه این بانوی بزرگوار باشند.

وی همچنین با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: جهانیان و بویژه مسلمانان به وجود چنین انسان ممتازی افتخار می کنند.

آیت الله حسینی گفت: حاج قاسم سرشار از دلاور مردی، مردانگی و رشادت بود و هرگز برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه لیکک هم در این مراسم توجه هر چه بیشتر مسئولان استانی به مشکلات و درخواست های مردم این شهرستان را خواستار شد.

در این مراسم ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و عزاداری در رسای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا شد.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...