افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیکرهای ۳ شهید دفاع مقدس فردا در شهرستان بویراحمد خاکسپاری می‌شود
05 ژانویه 2022 - 0:41
سرهنگ «آسمند» گفت: پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس و شهید «قربان عادل‌نژاد» فردا در شهرستان بویراحمد تشییع و خاکسپاری می‌شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس/سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیکرهای مطهر دو شهید گمنام و شهید «قربان عادل‌نژاد» از شهدای تازه شناسایی‌شده فردا چهارشنبه ۱۵ دی در شهرستان بویراحمد تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

 

وی افزود: پیکر‌های مطهر این شهدای والامقام صبح فردا از تیپ ۴۸ فتح به سمت حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج تشییع خودرویی خواهد شد و سپس بر روی دوش مردم به سمت گلزار شهدای شهر یاسوج تشییع می‌شوند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:‌ شهید عادل‌نژاد در گلزار شهدای یاسوج خاکسپاری می‌شود و پیکرهای شهدای گمنام به سمت بخش «لوداب» تشییع و در این منطقه خاکسپاری می‌شوند.

 

آسمند یادآور شد: یکی از این شهدای والامقام در سن ۱۸ سالگی در عملیات کربلای ۵ و در منطقه عملیاتی «شلمچه» و یکی دیگر از شهدا نیز در سن ۱۷ سالگی در عملیات «رمضان» در شرق «بصره» به فیض شهادت نائل آمد. شهید «قربان عادل‌نژاد» نیز در سال ۱۳۶۱ به عنوان امدادگر به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در سن ۱۷ سالگی در منطقه عملیاتی «کوشک» به درجه رفیع شهادت نائل آمد

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...