افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دو خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
30 دسامبر 2021 - 10:37
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ نفر سارق سیم، کابل برق و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

دستگیری سارقان سیم، کابل برق و اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در کهگیلویه

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ نفر سارق سیم، کابل برق و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش عصر زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً علی مسعودجو ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.
مسعود تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و مقادیری سیم و کابل برق قطع شده از آنان کشف و ضبط شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
******************************
کشف ذغال قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۴۵۰ کیلوگرم ذغال چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عصر زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ” سید محمد موسوی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی این فرماندهی در حین گشت زنی در محور گچساران به بهبهان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۴۵۰ کیلوگرم ذغال چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه، در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند،خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار می باشد و شهروندان می توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...