افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ضرب الاجل معاون استاندار برای تعیین و تکلیف جاده پاتاوه -دهدشت
28 دسامبر 2021 - 19:55
حاجی زاده : دستگاه‌های متولی باید هرچه سریعتر وضعیت جاده ملی پاتاوه -دهدشت را تعیین و تکلیف کنند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس/معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این استان در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت: شرکت زیرساخت متولی جاده پاتاوه – دهدشت باید هرچه سریعتر وضعیت این جاده را مشخص کرده و این طرح را تکمیل، ایمن سازی و تحویل دهد.

کیومرث حاجی زاده با بیان اینکه زمان افتتاح این جاده چندین بار تغییر داده شد، افزود: این طرح ملی ۲۷ سال به درازا کشیده است و برای مردم استان قابل پذیرش نیست و باید هر چه سریعتر مشکلات آن رفع و به بهره برداری برسد.

حاجی زاده اضافه کرد: بعد از تکمیل جاده پاتاوه – دهدشت باید یک ماه پس از افتتاح پایگاه پلیس راه در این جاده مستقر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به وضعیت برخی طرح‌ها عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برخی از پیمانکاران طرح‌های را به صورت نیمه کاره رها می‌کنند به طوری که برخی از تونل‌ها بعد از افتتاح روشنایی، آثار و علائم راهنمایی و رانندگی نداشته و باعث بروز مشکلات و حوادث زیادی می‌شود.

حاجی زاده با اشاره به اینکه باید در انتخاب پیمانکاران دقت شود گفت: برخی از طرح‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کم کاری پیمانکاران معطل و بلا تکلیف مانده است.

وی به مشکلات برخی از طرح‌های راهداری هم اشاره کرد و افزود: نبود روشنایی، آسفالت نبودن و نصب نکردن علائم راهنمایی و رانندگی از مهمترین مشکلات این طرح‌ها است که باید تا ظرف یک ماه آینده تعیین و تکلیف شوند.

حاجی زاده از تخصیص اعتبار به برخی طرح‌های عمرانی در استان هم خبر داد و افزود: برخی از طرح‌ها که ردیف اعتبار نداشتند، ولی با پیگیری مسئولان اعتبارات این طرح‌ها گرفته شده است که باید هر چه زودتر این طرح‌ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم چنین به ضرورت آمادگی دستگاه‌های متولی در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: باتوجه به پیش بینی بارش‌ها در استان باید دستگاه‌ها متولی و عضو مدیریت بحران استان ۷۲ ساعت قبل از بارش باران و برف تمهیدات لازم را اندیشیده باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

حاجی زاده همچنین به وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در مسیر‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در برخی از مسیر‌های استان در شرایط عادی آنتن دهی تلفن همراه وجود ندارد و باید با چاره اندیشی شرکت مخابرات استان و همکاری دیگر دستگاه‌های ذیربط این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...