افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ریزش ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان/ حبس و فوت پیمانکار پروژه(+تصاویر)
28 دسامبر 2021 - 14:47
علی محمد غریبی گفت:قبل از ظهر امروز ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان ریزش کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس مدیر روابط‌عمومی و آموزش همگانی آبفا استان گفت؛ به علت سستی زمین پس از بارش های اخیر قسمتی از محل اجرای شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان حدفاصل پشت استادیوم تختی- ورودی محله رزمندگان ریزش نمود.
غریبی اظهار داشت؛ در این سانحه پیمانکار پروژه و کارگران که درون کانال قرار داشتند دچار سانحه شدند و چند نفر از کارگران به محض شروع ریزش از کانال خارج شدند اما متاسفانه به علت ریزش پر حجم خاک و میلگرد، پیمانکار پروژه در کانال محبوس شد.
وی تصریح کرد؛ بلافاصله در تماس با نیروهای امدادی ، تیم هایی از پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و آبفا در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جهت نجات فرد محبوس آغاز شد که متاسفانه تلاش ها برای بیرون کشیدن فرد محبوس و نجات ایشان از زیر خاک ترانشه ریزش کرده تا ساعاتی ادامه داشت که به دلیل حجم زیاد خاک، عمق ترانشه و سستی زمین، تلاش عوامل امدادی پیرامون زنده ماندن فرد محبوس بی نتیجه و ایشان فوت نمودند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان ضمن تسلیت به بیت داغدار متوفی و تشکر از تلاشهای بی وقفه عوامل امدادی در حادثه مورد نظر گفت؛ مرحوم وحید عبدی پور از پیمانکاران با تجربه در اجرای پروژه های آب و فاضلاب بود و برای ایشان آمرزش و مغفرت الهی و همچنین برای بازماندگان سوگوار و بیت داغدارشان از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت می نمائیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...