افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر دو لاله خونین بال دفاع مقدس خواهد بود
27 دسامبر 2021 - 23:34
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دهه بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌ شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس/سرهنگ «امیرعباس آسمند» امروز (۶ دی ماه) در نشست کمیته سیاست‌ گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در دو سال گذشته مکان‌یابی برای تدفین شهدای گمنام در دو بخش لوداب و کبگیان صورت گرفت تا این دو بخش نیز مانند دیگر مناطق استان به عطر و بوی شهدای گمنام معطر شوند.

 

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا‌ با هماهنگی‌های انجام شده بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس و کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح، استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده از طریق هوایی از تهران به یاسوج انتقال داده می‌شوند و پس از استقبال از آنها در فرودگاه یاسوج، به کنگره شهدا منتقل خواهند شد.

 

 

 

آسمند ادامه داد: پیکر مطهر یکی از این شهدا، در روز ۱۳ دی همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» به یادواره شهدای نفت در گچساران انتقال داده می‌شود تا فضای این یادواره به شمیم بوی این شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شود.

 

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد: یکی از شهدا نیز در یاسوج به مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی برگزار می‌شود، منتقل و پس از برگزاری این مراسمات، پیکر هر دو شهید به تیپ ۴۸ فتح در یاسوج انتقال یافته و در روز ۱۴ یا ۱۵ دی به بخش لوداب انتقال داده می‌شوند و با حضور مسئولان و مردم مراسم تشییع و خاکسپاری برگزار خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...