افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اطلاعیه مهم روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در خصوص موج چهارم بیماری کرونا
08 آوریل 2021 - 8:25

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اطلاعیه در خصوص موج چهارم بیماری کرونا صادر کرد.

پ
پ

به گزارش عصر زاگرس متن این اطلاعیه بدین شرح است.

بسمه تعالی

با توجه به شروع موج چهارم بیماری کرونا و وضعیت بحرانی و فوق حاد شهرستان و به منظور عبور از این موج جدید و کشنده بیماری که در آستانه ایجاد یک فاجعه دردناک و غم انگیز برای خانواده ها و عزیزان ما در شهرستان می باشد، نیازمند همکاری مردم با متولیان امر بوده و توجه همگان را به نکات ذیل جلب مینماییم:
۱- با توجه به اعماد محدودیت های دو هفته ای،مشاغل گروههای ۴،۳،۲ کامل تعطیل و فعالیت سایر اصناف منوط به رعایت تمامی موازین و پروتکل های بهداشتی است لذا در این راستا لازم است مردم از تردد در سطح شهر به منظور مراجعه به بازار خودداری نمایند.

۲-بر اساس تحلیل های کمیته تخصصی اپیدمیولوژی بیماری کرونا، بیشترین آمار انتقال این بیماری به حضور افراد در مراسمات شادی و عزا و دورهمی های خانوادگی برمیگردد لذا ضروری است از شرکت در مراسمات و گردهمایی ها برای حفظ جان خود و اعضای خانواده اکیدا خودداری شود.

۳-با توجه به تکمیل ظرفیت پذیرش بیمارستان و چرخش ویروس کووید ۱۹ در محیط های درمانی و مراکز بهداشتی لازم است مردم از مراجعه غیر اورژانسی به بیمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی اجتناب نمایند.

۴- لازم است کسانی که دارای هرگونه علائم گوارشی و تنفسی می باشند با توجه به این که چنین علائمی احتمال ابتلای به کرونا باشد، ضروری است شخص نسبت به خودقرنطینگی خانگی اقدام نموده و ضمن انجام تست در یکی از نزدیکترین مراکز درمانی محل سکونت خود، در صورت تشدید علائم فوق به پزشک مراکز درمانی یا بیمارستان مراجعه نماید.

در پایان ضمن تاکید مجدد بر این موضوع که حصول نتیجه مطلوب در مقابله با بیماری کرونا بدون همکاری و همراهی مردم ممکن نخواهد بود، انتظار میرود مردم عزیز با رعایت کردن اصول و روش های مطرح شده برای مقابله با بیماری کرونا و پرهیز از تشکیل و یا حضور در اجتماعات و دورهمی ها، خدمتگزاران خود در حوزه سلامت و ستاد مقابله با کرونای شهرستان را یاری نموده، و ذکر این نکته ضروری است که هرگونه هنجار شکنی و تهدید سلامت عمومی در این زمینه از ناحیه هر شخص و یا گروهی در هر مرتبه اجتماعی که باشد، با برخورد قاطع و بدون اغماض حوزه انتظامی و قضائی مواجهه خواهد شد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...