افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
همراه مورد نظر روی اعصاب است/اختلال چند روزه تلفن همراه و اینترنت در شهرستان کهگیلویه و سکوت مخابرات استان
27 دسامبر 2021 - 13:03
این اختلال تا به آن جا بود که در بعضی نقاط شهرستان ها به یک باره آنتن خط دهی موبایل به صفر می‌رسید و یا در بعضی دیگر از نقاط شهر صدای مخاطبی که مشغول صحبت با آن بودیم، ناگهان قطع می‌شد و پس از گذشت چند ثانیه مجددا وصل می‌شود.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،چند روزی است که خطوط موبایل همراه اول در کهگیلویه دچار اختلال جدی شده است و به سختی می‌توان به مشترک مورد نظر را دسترسی پیدا کرد، به دلیل جایگاه ویژه‌ای که تلفن همراه در زندگی روزمره و روابط کاری و شخصی هر فردی باز کرده است، پس این اختلال می‌تواند تاثیر جدی بر کار یا ارتباطات افراد داشته باشد.

اکثر شهروندان کهگیلویه طی روزهای گذشته از این موضوع گلایه داشته‌اند و رصد فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این موضوع را نشان می‌دهد.

این اختلال تا به آن جا بود که در بعضی نقاط شهرستان ها به یک باره آنتن خط دهی موبایل به صفر می‌رسید و یا در بعضی دیگر از نقاط شهر صدای مخاطبی که مشغول صحبت با آن بودیم، ناگهان قطع می‌شد و پس از گذشت چند ثانیه مجددا وصل می‌شود. مشکلات تلفن همراه حتی بسته‌های اینترنتی همراه اول را هم تحت تاثیر قرار داده بود با قطعی و افت جدی سرعت مواجه کرده بود.
جمعی از اهالی شهرستان کهگیلویه از عدم ارائه خدمات سرویس اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات استان در این شهر اظهار گله مندی و شکایت دارند، که این اختلال در شبکه، سرعت‌پایین، قطع وصل مکرر اینترنت و تلفن ثابت و عدم آنتن دهی تلفن همراه از گلایه‌هایی است که مردم شهر ستان کهگیلویه از مخابرات دارند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما با اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب خدمات تلفن ثابت، همراه و اینترنت شرکت مخابرات اظهار داشت: اگر بنا باشد مردمان این شهرستان برای برقراری هر تماس تلفنی و یا استفاده از اینترنت به دفاتر مخابراتی و کافی نت مراجعه کنند دیگر چرا باید هزینه های اشتراک تلفن ثابت و اینترنت را متقبل شوند؟

یکی دیگر از شهروندان از مسوولان شرکت مخابرات خواست با مسئولیت بیشتری در قبال هزینه هایی که از مشترکین برای نصب و راه اندازی تلفن و اینترنت دریافت می کنند خدمات واقعی و شایسته شهروندان در راستای ایجاد رضایتمندی افراد تلاش کنند.

یکی دیگر از شهروندان گفت: چرا مخابرات طی اطلاعیه ای اختلال را اطلاع رسانی نمی کند و یا دلایل اختلال ها را به مردم اطلاع نمی دهد.

امیدوارم مخابرات استان جهت رفع این مشکل اقدام و موضوع فوق را به مردم اطلاع رسانی کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...