افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
حادثه خیز ترین محور کهگیلویه و بویر احمد در بارش های اخیر مسیری بود که هنوز افتتاح نشده
25 دسامبر 2021 - 22:17
در بارندگی‌های هفته گذشته، حادثه خیزترین مسیر استان که تصادفات زیادی در آن رخ داد، جاده پاتاوه به دهدشت بود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،این مسیر از حدود ۲۸ سال پیش کلنگ آن بر زمین زده شده است و محوری شریانی به شمار میرو که هدف آن اتصال جنوب به مرکز کشور است.

اگرچه هربار قول تزریق بودجه و تکمیل این پروژه را داده اند اما هر بار وعده ها بر زمین ماند و از قرار معلوم تکمیل این محور در ۱۴۰۰ محقق نمی‌شود. با بودجه تزریق شده و بر اساس حجم کار شاید سال ۱۴۰۱ شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

در همین بارندگی های اخیر بود که آبشار خروشان از یکی از تونل های این محور موجب واکنش های زیادی در فضای مجازی شد و استاندار بودن این محور را زیر سوال برد.

آنچه مشخص است برخی نقاط این محور از استاندارد لازم راهسازی و پلیس برخوردار نیستند و اگر به همین منوال افتتاح شود و بخواهد نقش محوری شریانی را بازی کند قطعاً به حادثه خیز ترین جاده های کهگیلویه و بویراحمد تبدیل خواهد شد.

اینکه چرا با وجود عدم تکمیل راه و نبود برخی استاندارهای لازم، اجازه تردد در این محور داده میشود و اینهمه حادثه هم رخ میدهد علامت سوال بزرگی از چرایی بی مسئولیتی برخی مدیران را در اذهان متبادر می کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...