افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6263 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
سازمان بازرسی در امری ورود کند که برکات عمل برای مردم محسوس باشد
01 نوامبر 2021 - 10:31
درآیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بازرسی استان مطرح شد؛ مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
پ
پ

مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش عصرزاگرس، صبح امروز ( دوشنبه 10 آبان ماه 1400) با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور، حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک‌حسینی دادستان یاسوج و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی خود به «نامه 53 حضرت امیرالمومنین به مالک اشتر» اشاره کرده و گفت: این نامه در خصوص قضاوت است، نقشه راه است، آداب القضا، گزینش قاضی، توجه به ادله اثبات قضا در آن اشاره شده است.
حسن نگین تاجی اظهار کرد: مهمترین توصیه به قضات مردم داری است چرا که آثار فردی و اجتماعی دارد.
نگین تاجی بیان کرد: در نامه حضرت امیر آمده است که باید بر رفتار قضات بازرسی صورت بگیرد، و به بازرسی پنهان اشاره کرده است، که برکات زیادی دارد.
وی افزود: در امر مدیریت، نظارت امری ضروری است، هدف از نظارت برجسته کردن ضعف های یک مجموعه نیست، بلکه اصلاح فرایندها و ایجاد فرهنگ نظارت پذیری، جلوگیری از انحرافات احتمالی و مالی و اداری و برای ارتقای عملکردی یک سازمان 

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور

است.
رئیس کل دادگستری استان به ارائه پیشنهاداتی پرداخته و بیان کرد: بازرسی ارتباط موثر و فعال با نهادهای نظارتی و اطلاعاتی، ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه، استانداری داشته باشند. اگر ارتباطات های موثر وجود نداشته باشد کاری انجام نمی گیرد و ارتقایی که مد نظر هست صورت نمی گیرد.
نگین تاجی اظهار کرد: دو قرارگاه مرکزی حفظ و صیانت از حقوق عامه، مبارزه با مفاسد اقتصادی را داریم. آسیب شناسی از بعد آماری در این قرارگاه ها داریم.
سازمان بازرسی وارد مسائل جزئی نشود، بلکه در امری ورود کنید که برکات عمل برای مردم محسوس باشد، نه آنکه منجر به آسیب دیگری شود.
نگین تاجی گفت: اقدام به موقع بازرسی اهمیت دارد، چالش هایی در این استان داریم که مربوط به سالهای گذشته است، به لحاظ اینکه سازمان های اطلاعاتی و بازرسی باید ورود به موقع داشته باشند، بازرسی ها به گونه ای باشد که موجب «تسهیل سرمایه گذاری» باشد و «مانع زدایی» ملاک عمل قرار بگیرد.
وی گفت: از جناب آقای ابوالهادی که منشأ خیر و برکات در استان بودند تشکر می کنم و آرزوی خیر برای ایشان در مسئولیت های دیگر می کنم.
رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: آقای دکتر صالحی که معاونت منابع انسانی در دستگاه قضا بود، از نخبگان بودند، رشد 344 درصدی برنامه های آموزشی دستگاه قضا را داشتیم و پایلوت کشوری شد، ایشان قاضی نمونه کشوری و قاضی مطالبه گر معرفی شد، نوید این است که سازمان بازرسی با یک نگاه تحول خواه و جدیدی موفق خواهد بود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...