افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6263 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مراسم بزرگداشت پدر شهیدان خرسندیان
14 آوریل 2024 - 23:49
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، به همراه معاونین استاندار و مدیران استانی در مراسم بزرگداشت درگذشت حاج "امرالله خرسندیان" پدر شهیدان خرسندیان حضور
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز شنبه در در مراسم بزرگداشت مرحوم خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان)حضور یافت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت و افزود: مردان و زنان این مرز و بوم فرزندانی را تربیت کردند که هشت سال در دفاع مقدس و در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی شجاعانه و استوار ایستادند و از همه داشته های خود گذشتند.
احمدزاده تصریح کرد افتخار می کنیم میراث‌ دار آرمان‌های شهدا و امام(ره) هستیم و در برابر همه دشمنان و زیاده خواهان ایستاده ‌ایم و خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران را تکلیف می دانیم.
استاندار تصریح کرد: والدین شهدا فرزندانی در مکتب حسینی تربیت کردند که با ایثار و از خودگذشتگی در میدان‌های نبرد با دشمن قهرمانانه جنگیدند تا ما امروز بتوانیم در آسایش و آرامش زندگی کنیم واین موفقیت‌ها مرهون خون پاک آن عزیزان است.
وی عنوان کرد: امروز خون این شهدا ما را در تربیت فرزندان خود رهنمون خواهند کرد و جامعه دینی ما نیازمند شناخت بیشتر و تداوم آرمان های شهیدان است.
احمدزاده تاکید کرد: تکریم خانواده‌های شهدا وظیفه‌ ای همگانی و کاری فرهنگی و ارزشمند بوده و ترویج فرهنگ ایثار و مجاهدت در جامعه بهترین کار فرهنگی است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: همه تکلیفی مهم بر عهده داریم اینکه قدر و منزلت ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معزز آنها را بدانیم و ادامه دهنده راه روشن و هدایتگرانه آنان باشیم

 

 

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...