افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6263 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۱۷۶ مصدوم در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
13 آوریل 2024 - 19:57
حوادث مختلف از جمله تصادف‌های جاده‌ای و مسمومیت‌ها در تعطیلات سه روزه عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد یک کشته و ۱۷۶ مصدوم داشت.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس ، سرپرست اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستانی استان گفت: اورژانس ۱۱۵ در تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ فروردین تا ۲۵ فروردین امسال پاسخگوی هزار و ۶۸۴ تماس بوده که از این تعداد هزار و ۱۶مورد منجر به انجام ماموریت شد.
محمدامین نیکویی نژاد افزود: از این تعداد ماموریت ۱۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و تصادف های شهری و برون شهری بوده که یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم برجای گذاشته است.
وی ادامه داد: در این ایام بر اثر استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد ۲ حادثه با پنج مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان گزارش شده که حادثه دیدگان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
سرپرست مرکز اورژانس۱۱۵ استان اضافه کرد: اورژانس۱۱۵ با ۵۳ پایگاه شبانه روزی به حادثه دیدگان در استان به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می‌کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...