افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6263 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
04 آوریل 2024 - 20:40
استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سید علی احمدزاده بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دشمن غاصب صهیونیستی به پشتوانه آمریکا و دیگر کشورهای غربی در حال قتل عام مردم غزه است و تمام امکانات جنگی و تسلیحاتی که این رژیم جعلی علیه ملت فلسطین و مردم غزه استفاده می کند همه مربوط به این کشورها است و آنها در این نسل کشی همراه اسرائیل جنایتکار هستند و به شهادت رساندن بیش از ۳۲ هزار نفر و مجروح شدن ۷۵ هزار نفر طی چند ماه اخیر گواه نسل کشی اسرائیل است.
در شرایطی که مردم مظلوم اما مقتدر غزه زیر بار ظلم و استبداد جنایتکاران قرار دارند حمایت همه مردم دنیا خصوصا مردم ایران اسلامی و در صحنه بودن آنها در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با درایت حضرت امام خمینی(ره) به این نام، نام گذاری شد امید را در دل ملت فلسطین خصوصا مردم غزه زنده می کند.‌
قطعا امت حزب الله ایران روز جمعه هفدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور سراسری در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با تمام ملت های آزادیخواه دنیا انزجار خود از رژیم منحوس، جنایتکار و نسل کش اسرائیل را ابراز داشته و بر ایستادگی ملت فلسطین تا آزادی قدس شریف تاکید خواهند کرد.
اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم آگاه، زمان شناس و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه به دست این رژیم جعلی، همه مردم استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت گسترده از مردم غزه و طوفان الاقصی دعوت می‌نمایم.

سید علی احمدزاده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...