افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6263 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دستگیری کلاهبردار فروشنده کالای خانگی و موبایل در کهگیلویه
27 می 2021 - 14:02
سرهنگ دیماز خبرداد؛

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری کلاهبردار فروشنده کالای خانگی و موبایل در این شهرستان خبر داد.

پ
پ


به گزارش عصرزاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در سطح شهر دهدشت با معرفی خود به عنوان فروشنده کالای خانگی و گوشی موبایل با اخاذی و شگردهای خاص از افراد وجه نقد و سفته دریافت می نمایند ، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.
وی افزود ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضایی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده ، متهم را که در مخفیگاه خود در حین انجام عملیات مجرمانه بود طی یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.
دیماز تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه بیان داشت با توجه به مشکلات خانوادگی و مالی جهت تامین هزینه زندگی ، خود را فروشنده کالای خانگی و موبایل معرفی و با انجام م مانور های خاص، سوژه های خود را شناسایی و اقدام به کلاهبرداری و گرفتن وجه نقد و سفته از آنها می نموده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۲ فقره سفته ۲۰۰ میلیون ریالی، مبلغ ۳۰ میلیون تومان وجه نقد و ۱۲۰ عدد فرمهای عقد قرارداد تنظیم شده کشف و ضبط کردند، خاطرنشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...