افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
عملکرد درخشان مهرجو در ارتقاء جایگاه نظام مهندسی /قدردانی اعضای پروانه دار نظام مهندسی ساختمان شهرستان کهگیلویه ازابراهیم مهرجو
21 سپتامبر 2021 - 13:16
عصرزاگرس گزارش می‌دهد:

اعضای نظام مهندسی ساختمان شهردهدشت از تلاشها و فعالیت‌های دکتر ابراهیم مهرجو در تکمیل و تجهیز ساختمان نظام مهندسی این شهر تقدیر کردند.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس؛اعضای نظام مهندسی ساختمان شهردهدشت از تلاشها و فعالیت‌های دکتر ابراهیم مهرجو در تکمیل و تجهیز ساختمان نظام مهندسی این شهر تقدیر کردند.

در این پیام که در قالب لوح تقدیر و با امضای اعضا پروانه دار نظام مهندسی ساختمان شهرستان کهگیلویه (دهدشت) ارسال شده است آمده است:حسن نیت و صداقت و همکاریهای بی شائبه حضرتعالی در این مدت ،در تهیه وتکمیل تجهیزات نمایندگی دهدشت ،وساماندهی دفترنمایندگی در قالب کلام و واژه ها نمی گنجد ،خالصانه ترین درودها نثارتان ،که همواره الگو و راهنما بوده ای.

استدعا داریم در تکمیل محبتها و همکاریهایتان ،نهایت مساعدت و همراهی را در تکمیل و بهره برداری ساختمان اداری نمایندگی دهدشت مبذول فرمایید.

گفتنی است دکتر ابراهیم مهرجو در سال پایانی هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد شده است که با برنامه ریزی مدون و اصولی با سایر اعضا هیأت مدیره گامهای خوبی در توسعه زیرساختها و الکترونیکی کردن خدمات نظام مهندسی برداشته است که رضایتمندی ارباب رجوع و اعضا این سازمان تخصصی را به همراه داشته استاقدامات خلاقانه وابتکاری دکتر ابراهیم مهرجو در مدیریت نظارت و پیگیری زلزله سی سخت نیز باعث تشکر و قدردانی استاندارومعاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسات مختلف از نظام مهندسی ساختمان شده است.

دکترابراهیم مهرجو یکی ازکاندیدهای گروه عمران می باشد که باتوجه به توانمندی وعملکردخوبی که دراستان داشته انشاالله درروزهفتم مهرماه باحمایت ویژه مهندسین عزیزدرسطح استان زمینه تلاش بیشتر برای خدمت به جامعه مهندسی و مردم خوب این دیار بیش از پیش فراهم خواهد شد.

لوح تقدیر

دیدگاه های مردم

  1. سلام و‌درود بر انسانهای شایسته و خدوم استانم

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...