افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
هشدار آبفای کهگیلویه و بویراحمد/2 اقدامی که تخلف است و جریمه دارد
20 سپتامبر 2021 - 12:18
پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس گزارش می‌دهد:

معاون توسعه و بهره بردای شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان باید بدانند که نصب شیر انتظار و سه راهی پشت کنتور آب نیز از مصادیق تخلف و به عنوان انشعاب غیرمجاز محسوب می‌شود.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس؛مسعود مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شناسایی و جمع‌آوری انشعبات غیرمجاز به صورت مداوم انجام می گیرد عنوان کرد: در این زمینه هیچگونه اهمالی پذیرفته نیست.

معاون توسعه و بهره بردای شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهروندان باید بدانند که نصب شیر انتظار و سه راهی پشت کنتور آب نیز از مصادیق تخلف و به عنوان انشعاب غیرمجاز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تاکنون برخی از مشترکین و لوله کش دانسته یا ندانسته اقدام به نصب سه‌راهی پشت کنتور آب می کردند، یادآور شد: بر اساس قانون نصب هرگونه انشعاب و سه‌راهی پشت کنتور آب از مصادیق تخلف و انشعاب غیرمجاز است.مرادیان تصریح کرد: این موضوع توسط ماموان قرائت کنتور به مشترکین اعلام می‌شود و در صورت عدم حذف این گونه انشعابات، برای کسانی که اقدام به نصب شیر انتظار کنند پرونده تخلف تشکیل خواهد شد.

وی از مشترکینی که اقدام به نصب سه راهی پشت کنتور و یا شیر انتظار کرده اند خواست که نسبت به حذف آنها اقدام کنند چرا که به عنوان مصادیق تخلف با آنها برخورد قانونی و تشکیل پرونده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...