افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6219 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
آخرین جزئیات از نحوه بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید
20 سپتامبر 2021 - 8:33

معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی دانش آموزان مدارس عشایری و روستایی زیر ۱۵ نفر جمعیت از اول مهرماه و زیر ۳۰ نفر جمعیت در قالب دو گروه از هفته های سوم و چهارم مهرماه با مجوز آموزش و پرورش منطقه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس‌های درس حضور می یابند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ ایوب رضایی گفت : کلاسهای دروس مهارتی مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز در مهرماه مجاز به بازگشایی حضوری خواهند بود.
 وی با اشاره به انجام واکسیناسیون معلمان به خانواده‌ها و استمرار آن برای دانش آموزان گفت :مدارس با جمعیت زیر ۳۰۰ نفر پس از خود ارزیابی و تایید آموزش و پرورش منطقه با روش های گروهی، حضور زوج و فرد ،یک روز در میان و در سهای معین از آبان‌ماه و به صورت تدریجی حضوری می‌شوند.
 دبیر پروژه آموزش و پرورش استان گفت:  مدارس با جمعیت بالای ۳۰۰ نفر نیز به دو یا سه گروه تقسیم و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از نیمه دوم آبان‌ماه حضوری خواهد شد.
 وی گفت:همراه با آموزش های حضوری، آموزش های تلویزیونی، فضای مجازی و توزیع درسنامه مکمل برنامه های آموزشی و تربیتی دانش آموزان است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...