افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
وضعیت نامناسب محور دهدشت_ طولیان/ از ضعف پیمانکار تا بیخیالی اداره کل(+تصاویر)
17 سپتامبر 2021 - 12:37

ظاهراً اداره متولی تاکنون نتوانسته است برخورد جدی و قانونی با پیمانکاران این جاده داشته باشد و هم چنان با ضعف پیمانکاران وبیخیالی اداره کل این جاده وضعیت نامناسبی دارد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، محور طولیان به دهدشت سال های سال است که بلاتکلیف رها شده و شاهد تصادفات زیادی که منجر به مرگ شده بود هستیم.
پیگیری ها نشان می دهد بیش از یک دهه هست که در مراحل مختلف قسمتی از خط دوم این جاده بصورت غیر اصولی کار می شود و همچنان بلاتکلیف مانده است.
بالاخره بخشی از این محور بصورت غیر اصولی بازگشایی شد ولی نه تنها گره ای باز نشد بلکه آمار تصادفات این محور افزایش یافت و شاهد حوادث تلخی هستیم.

ظاهراً اداره متولی تاکنون نتوانسته است برخورد جدی و قانونی با پیمانکاران این جاده داشته باشد و هم چنان با ضعف پیمانکاران وبیخیالی اداره کل این جاده وضعیت نامناسبی دارد.
اگر روزانه از این مسیر تردد داشته باشیم متوجه ضعف اداره متولی و پیمانکار در اجرای آسفالت و سایر موارد اصولی خواهیم شد.
گفته می شود رئیس پلیس راه دهدشت مکاتباتی در خصوص شرایط نامناسب این جاده انجام داده است و منتظر پیگیری جدی اداره متولی است.

سرهنگ عابدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت؛ بار ترافیک روی این مسیر زیاد است و مدام شاهد تصادفات منجر به فوتی در این مسیر هستیم.

وی گفت؛ نامه نگاری جهت اجرای علائم و رفع نقاط حادثه خیز این محور انجام دادیم که منتظر نتیجه این امر هستیم.

سرهنگ عابدی افزود؛ رانندگان خصوصا در شب هنگام تردد از این جاده دقت کنند و با سرعت قانونی رانندگی کنند تا از تصادفات و خسارات منجیبه فوتی جلوگیری شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...