افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
انجام واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد / کاهش آموزشی رزم مقدماتی سربازان
15 سپتامبر 2021 - 16:50
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت؛

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که سلامت سربازان در نیروهای مسلح از اولویت‌های مهم است و واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی استان برابر زمانبندی اعلامی در حال انجام است، گفت: مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان کماکان با یک ماه کاهش اجرا می شود.

نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس گزارش می‌دهد؛ امروز چهارشنبه (24 شهریورماه 1400) سرهنگ “مسعود بهروزی” اظهار کرد: در شرایط کنونی که جامعه با مسئله شیوع ویروس کرونا مواجه است، رعایت مسائل بهداشتی در مراکز وظیفه عمومی و همچنین یگان های آموزشی و خدمتی حائز اهمیت است و مراکز آموزشی و پادگان ها از نظر بهداشتی قابل اطمینان هستند.

وی افزود: در کلیه دوره های اعزام سربازان، اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده در بین سربازان توزیع، همچنین خودروهای حمل سربازان و آسایشگاه ها ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان عزیز، با یک ماه کاهش، کماکان تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان وظیفه همواره از جمله موضوعات بسیار مهم بوده، گفت: واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی استان برابر زمانبندی اعلامی در حال انجام است.

سرهنگ”مسعود بهروزی” با اعلام این خبر بیان داشت: مهمترین مسئله درخصوص سربازان حفظ سلامت این عزیزان است تا بتوانند در سلامتی و تندرستی به خدمت خود ادامه بدهند.

وی افزود: اولین مسئله ای که مد نظر همه فرماندهان است حفظ سلامت سربازان است که در این راستا دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار گرفته است.

بهروزی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت سربازان، قبل از اعزام به خدمت سربازی واکسن مننژیت و دوگانه(دیفتری و کزاز) در مراکز بهداشتی و درمانی به صورت رایگان تزریق می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: شروع تزریق واکسن کرونا برای سربازان با افزایش میزان واکسن های واگذاری یا تولیدی به نیروهای مسلح رو به گسترش است که انشاءالله با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و دستگاههای دخیل در این حوزه واکسیناسیون برای تمامی سربازان اجرایی خواهد شد.

انجام غربالگری مشمولان در مراکز وظیفه عمومی در روز اعزام به خدمت سرهنگ”مسعود بهروزی” اظهار داشت: به منظور اطمینان از سلامت مشمولان اعزام به خدمت، کلیه آن ها قبل از ثبت درخواست توسط پزشک معتمد معاینه و با تایید سلامت، تاریخ اعزام به خدمتشان مشخص و در روز اعزام در مراکز وظیفه‌عمومی غربالگری می شوند.

وی افزود: در نتیجه این غربالگری اگر فردی مشکوک به کرونا باشد از سایر مشمولان جدا و موعد اعزام وی به ماه‌های بعد موکول می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در صورت ابتلا به بیماری کرونا یا بیماری های دیگر به مراکز درمانی تحت پوشش نیروهای مسلح اعزام و تحت درمان قرار خواهند گرفت.

واکسیناسیون سربازان فرماندهی انتظامی استان در حال انجام است

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...