افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
پاسخ مدیرکل امور مجلس به درخواست مهدی روشنفکر/دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان مستقر می شود(+سند)
13 سپتامبر 2021 - 21:27

مدیرکل امور مجلس به درخواست مهدی روشنفکر در خصوص استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،کمال دهقانی فیروزآبادی مدیرکل امور مجلس به درخواست مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس در خصوص استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد.

در متن نامه ارسالی از سوی دهقانی آمده است:

با سلام و احترام و آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی در مسئولیت خطیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی و پیرو نامه شماره ۶۷۲۱۱۰ مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ به استحضار می رساند شورای معاونین وزارت امور خارجه طرح ساماندهی دفاتر داخلی را تصویب و جهت اعلام نظر به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارسال نموده است. بنابراین ایجاد دفاتر جدید منوط به نهایی شدن طرح فوق‌الذکر گردیده است.

 گفتنی است پیش از این محمد جواد ظریف وزیر سابق امور خارجه در دیدار و با پاسخ به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خواهان استقرار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان بود، افزود: علیرغم شرایط خاص استقلال دفتر در استان‌ها، به واسطه ظرفیت،  استعدادها، پیگیری‌ها و آمادگی جدی مسئولان استان، سریعاً تفاهم نامه دوجانبه بین وزارت امور خارجه و استانداری کهگیلویه و بویراحمد تنظیم و نهایی خواهد شد تا متناسب با شرایط استان اقدام شایسته‌ای در این بخش شکل بگیرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...