افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
از شایعه تا واقعیت جان‌باختن ۹ نفر در بیمارستان ولیعصر بهبهان
08 سپتامبر 2021 - 13:09

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جان باختن ۹ نفر براثر نقص فنی بیمارستان ولیعصر بهبهان را تکذیب کرد

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس، رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان بهبهان و شهرهای اطرف و همچنین شروع پیک پنجم کرونا، بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان بهبهان راه اندازی شد.

وی افزود: بیمارستان ولیعصر درحال حاضر قابلیت پذیرش بیماران سرپایی و بستری‌کرونا و همچنین بیماران که نیاز به ICU داشته باشند را دارد.

احدی تصریح کرد: خبر منتشر شده مبنی برفوت ۹ نفر از بیماران به علت قطع برق بیمارستان ولیعصر اساسا تکذیب می‌شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان بیان کرد: از زمان آغاز به کار بیمارستان ولیعصر تاکنون فقط سه نفر بیمار فوت شده و هیچ گونه قطع برقی در این مدت رخ نداده و چنین اتفاقی در این بیمارستان رخ نداده است.

رمضان احدی تصریح کرد: شهروندان عزیز به شایعات منتشر شده خصوصا در فضای مجازی که منبع موثقی ندارند توجه نکرده و از بازنشر این گونه اخبار کذب خودداری کرده و اخبار موثق  را از روابط عمومی این دانشکده و همچنین خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...