افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
جلسه با رئیس جمهور خوب و پربار بود
23 دسامبر 2021 - 19:11
رئیس مجمع نمایندگان استان: رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجمع نمایندگان سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد امروز صبح در جلسه ای با رییس جمهور دیدار داشتند به تشریح این جلسه پرداخت.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دیدار صبح امروز مجمع نمایندگان سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور گفت: دیدار امروز مجمع نمایندگان استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به همراه استاندارن این استان‌ها با رییس جمهور از ساعت ۷/۳۰صبح تا حدود ساعت ۱۱به طول انجامید .

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این دیدار نمایندگان ضمن بیان مشکلات حوزه های انتخابیه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی تاکید کردند، استانداران هم مشکلات استان ها را مطرح کردند و راهکارها و پیشنهاداتی را به محضر رئیس جمهور ارائه دادند و رییس جمهور هم بعد از استماع نکاتی را مطرح کردند.

وی ادامه داد:  رئیس جمهور نیز ضمن تایید نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات نمایندگان به آقای اسماعیلی، رییس دفترشان و آقای مرتضوی دستور دادند که سخنان و دستورات وی را به عنوان مصوبه تلقی کنند و برخی از موارد را برای اجرا ابلاغ کنند و همچنین بر طرح برخی از مسائل  در جلسه هیات دولت تاکید کردند که این نکات از طرف رئیس جمهور  به وزرا منتقل شود .

موحد با بیان اینکه جلسه با رئیس جمهور خوب و پربار بود ادامه داد:  همچنین در این جلسه نمایندگان علاوه بر بیان مسائل حوزه انتخابیه به  بحث تورم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، افزایش قیمت خودرو و اجرای پروژه های عمرانی در کشور تاکید کردند .

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: رئیس جمهور بر پیگیری و حل این مشکلات تاکید داشتند که هرچه سریعتر این مسائل و مشکلات پیگیری و حل شود.

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان ریس مجمع نمایندگان استان در مورد مصوبات سفر استانی رییس جمهور به استان و همچنین بحث عملیات احداث جاده دهدشت-پاتاوه-اصفهان-شهرضا و بهبهان و بحث ابرسانی به شهرهای دهدشت، چرام لنده، دیشموک و سوق تاکیداتی داشتم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...