افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
بازداشت پدر عروس و داماد پس از عروسی کرونایی توسط دادستان کهگیلویه
07 آوریل 2021 - 13:03

به گزارش عصرزاگرس،عبدالله سعادتیان دادستان عمومی انقلاب شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد کرونا در یک جشن عروسی پدر داماد و پدر عروس در شهر دهدشت بازداشت شدند. قابل ذکر است یکی از بازداشت شدگان از بستگان(برادر) دادستان عمومی انقلاب شهر دهدشت میباشد که در زمان برگزاری عروسی توسط ایشان بازداشت […]

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،عبدالله سعادتیان دادستان عمومی انقلاب شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد کرونا در یک جشن عروسی پدر داماد و پدر عروس در شهر دهدشت بازداشت شدند.


قابل ذکر است یکی از بازداشت شدگان از بستگان(برادر) دادستان عمومی انقلاب شهر دهدشت میباشد که در زمان برگزاری عروسی توسط ایشان بازداشت شده است.


وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و امنیتی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازند هیچ گونه مماشاتی نخواهد کرد و با آنان برخورد قاطع می کند.


دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه ضمن درخواست از مردم برای همکاری با ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: برای حفظ سلامت مردم به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...