افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
دستور ویژه مخبر به وزرای نیرو و کشاورزی برای حل مشکل آب زاینده‌رود
19 نوامبر 2021 - 23:56
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت به جد دنبال حل مشکل زاینده رود است، گفت: از نزدیک وضعیت زاینده‌رود و مناطق کشاورزی استان را دیده‌ام و می‌دانم که شرایط سختی است.
پ
پ

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت به جد دنبال حل مشکل زاینده رود است، گفت: از نزدیک وضعیت زاینده‌رود و مناطق کشاورزی استان را دیده‌ام و می‌دانم که شرایط سختی است.

به گزارش عصرزاگرس، محمد مخبر روز جمعه در گفت وگوی تلفنی و زنده با مردم اصفهان که از شبکه خبر پخش شد، از وفاداری مردم استان اصفهان در جنگ و در همه صحنه های انقلاب تشکر کرد و افزود: مردم اصفهان همواره در همه شرایط در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشتند.
وی تصریح کرد: امسال خشکسالی وضعیتی پیش آورده که در اکثر استان های کشور دچار مشکل هستیم به شکلی که رییس جمهوری در طول همین یک ماه گذشته دو بار شورای عالی آب را برگزار کرد. آیت الله رئیسی در دو ماه گذشته هم مرتب شرایط آب کشور را دنبال می کرد و امروز هم به شدت پیگیر وضعیت آبی در استان اصفهان بود.
معاون اول رییس جمهوری گفت: به وزیر نیرو و جهاد کشاورزی دستور دادم که به سرعت مشکل آبریز زاینده‌رود در هر سه استان چهارمحال‌و بختیاری، اصفهان و یزد را تدبیر و این مساله را به هر نحوی که می شود، مدیریت کنند تا بتوانیم این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.
مخبر با بیان اینکه واقعا دنبال حل مشکل هستیم، افزود: من شرایط مردم اصفهان را درک می کنم و خودم در بین این عزیزان در شرق اصفهان حضور داشتم و شرایط سخت آنجا را دیده ام. این سه استان دچار مشکل هستند. ما هم به جد دنبال این هستیم که انشالله با هر وسیله ای که هست مشکل این استان ها به ویژه مردم اصفهان حل شود.
وی گفت: انشاالله جلساتی فردا(شنبه) برگزار می شود و نتایج این جلسات را به اطلاع مردم خواهیم رساند. وزیران هم دارند روی موضوع کار می کنند و طرح های مختلفی را بررسی کرده اند و پیشنهادهایی دارند که بعد از اتمام بررسی‌ها، اقدام خواهیم کرد.
معاون رییس جمهوری همچنین امروز، در یک دستور ویژه به وزیران نیرو و جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی فوری به حل مشکل آبریز زاینده‌رود در هر سه استان چهارمحال‌و بختیاری، اصفهان و یزد شد.
مخبر به وزیران نیرو و جهادکشاورزی دستور داد در اسرع وقت برای حل مشکل آبریز زاینده‌رود در هر سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد اقدام کنند.
تعداد بسیاری از کشاورزان و مردم اصفهان، روز جمعه در جوار پل خواجو تخصیص آب برای کشت پاییزه را از مسوولان مطالبه کردند. اجرای عدالت در توزیع حقابه و اجرای طرح‌های احیای زاینده‌رود از طریق مجاری قانونی از دیگر مطالبات کشاورزان است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...