افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6160 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
ضعف مدیران میانی زحمات دولت را بر باد می دهد/از زحمات شهردار سابق دهدشت قدردانی می کنم(+تصاویر)
19 نوامبر 2021 - 23:24
امام جمعه دهدشت؛

امام جمعه دهدشت گفت: دولت در میدان است روحیه جهادی دارد شخص رئیس جمهور و وزرا در میان مردم مشکلات را می‌بینند اما مدیران میانی تنبل و بدون تحرک‌اند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: نگاه نو و ارزشمند رهبر انقلاب نسبت به شورای عالی انقلاب فرهنگی و احکام صادره نشان از این دارد که این شورا مرکز فرماندهی فرهنگ در یک قرارگاه ملی و تاثیرگذار است .

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی متاسفانه سالهای اخر مورد بی‌توجهی قرار گرفت، گفت: در چهل واره دوم بازرسازی ساختار و سازمان فرهنگ ضرورت دارد که با انتخاب افراد متخصص و توانمند و جوانگرایی نگاه به فرهنگ جدید و صحیح باشد.

وی اضافه کرد:متصدیان فرهنگ به مقوله فرهنگ و اعتقاد راسخ به فرهنگ باوری و فرهنگ سازی احساس مسؤولیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در تحلیل عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم به جنبه رویکردی آن اشاره و تصریح کرد: نگاه‌های انقلابی و رویکرد صحیح دولت در عرصه سیاست خارجه از امتیازهای اساسی در این حوزه است.

خطیب نماز جمعه دهدشت در تبیین جنبه انگیزشی دولت گفت: آقای رئیسی و دولتمردان در سه ماه آغاز بکار نشان دادند دولت در میدان است روحیه جهادی دارد شخص رئیس جمهور و وزرا در میان مردم مشکلات را می‌بینند.

وی با بیان اینکه در جنبه عملکردی اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: از دغدغه‌های مهم مردم مسئله گرانی و عدم ثبات بازار است که توقعی درست، بجا لازم و ضروری است.

امام جمعه دهدشت افزود: دولت میراث‌دار شرایط بغرنج اقتصادی چند عاملی است. برخی جریانات به صورت مداوم عملکرد نوپا را با دولت قبل مقایسه می‌کنند این قیاس اشتباه است، برخی توقعات باید منصفانه باشد در نقدها از دایره تقوا خارج نشویم.

*بی‌اعتمادی؛ میراث شوم دولت روحانی

وی با بیان اینکه هیچ دولتی بدون پشتوانه مردمی توفیق ندارد، کنترل تورم و ایجاد اشتغال را از امورات لازم دولت برشمرد و بیان داشت: بی‌اعتمادی نسبت به مسؤولان از شوم‌ترین میراث دولت‌های قبل برای دولت جدید است، دولت سیزدهم نیازمند صبر انقلابی ملت است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در نقد بدنه میانی دولت گفت: بدنه میانی دولت تنبل، سنگین، کم تحرک و به زمین چسبیده است هر چه رئیس جمهور در میدان است و تلاش می کند ولی بدنه میانی نیازمند تحرک بیشتر است. دستگاه بازرسی نیازمند اصلاح است و مدیران میانی باید شجاعت کارهای بزرگ را داشته باشد زحمات رئیس جمهور و وزرا را بر باد ندهند.

امام جمعه دهدشت سخنان مدیرکل آژانس بین‌المللی برای خوش خدمتی به امریکا را یادآور شد و گفت: آژانس از اینکه دولت سیزدهم به اندازه وزن و نهاد متبوع به او ایفای نقش داده مکدر است، البته باکی نیست؛ باید به اندازه خودتان حرف بزنید گذشت که برای کشور ما خط و نشان بکشید.

*ترک فعل مسؤولان در مسکن مهر دهدشت

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در بیان مشکلات شهرستان بار دیگر مسکن مهر را متذکر شد و از دادستان خواست برای پیگیری مشکلات این سایت اقدام کنند.

وی در این خصوص گفت: از آقای دادستان توقع است نسبت به ترک فعل مسوولانی که حقوق گرفتند اما وظایف خود را انجام ندادند اقدام جدی داشته باشند.

برخورد با عوامل تیراندازی شبانه در سطح شهر و در مراسمات از دیگر انتظارات امام جمعه دهدشت بود که خواستار صدور احکام بازدارنده در این زمینه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب شهردار جدید شهر دهدشت گفت: شورای شهر تصمیم به انتخاب شهردار گرفت کار خوبی است و وظیفه شورا همین است.

*قدردانی از زحمات شهردار سابق دهدشت

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: انصاف این است از مهندس تابش‌نژاد که یکسال در شرایط سخت مسوولیت گرفت زحمت کشید کارهای خوبی انجام داد قدردانی داشته باشم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش شهردار سابق برای پیگیری طرح جامع شهری بودم، افزود:کارهایی که برای رضای خدا کردند باقیات و صالحات باشد و برای شهردار جدید آرزوی موفقیت دارم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر همچنین با یادآوری روز عصای سفید تصریح کرد: بهزیستی در استان نسبت به روشندلان و معلولان توجه ندارد حتی ادارات دولتی حقوق این قشر را رعایت نمی‌کنند و این نشانه ضعف بهزیستی است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...