افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
ابراز نگرانی امام جمعه یاسوج از وضعیت بازار/آیت الله حسینی:نمایندگان مجلس در موضوع کنترل قیمت ها خوب عمل نکردند
19 نوامبر 2021 - 19:27

امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان برای جلوگیری از افزایش بی رویه و افسار گسیخته قیمت‌ها چاره اندیشی کنند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مسئولان استانی و حتی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی  برای پیشگیری از افزایش روز افزون و بی حساب و کتاب قیمت‌ها در بازار کهگیلویه و بویراحمد چاره اندیشی کرده و از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری کنند.
 با بیان اینکه مردم استان به دلیل افزایش قیمت‌ها در رنج و سختی به سر می‌برند، افزود: قیمت‌ها در بازار باید با حساب و کتاب و اصولی باشد خیلی‌ها با قانونی شکنی از وضعیت بازار سوء استفاده کرده و قیمت اجناس را افزایش می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: یکی از عوامل مدیریتی موضوع نظارت و بازرسی است که هم وظیفه دستگاه‌های نظارتی و هم از وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و این قدرت بالایی برای کنترل بازار است.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در موضوع کنترل و نظارت قیمت‌ها در بازار خوب عمل نکردند ادامه داد: دولت هم باید مسیر را برای حرکت نمایندگان در این راه مهیا کند تا نمایندگان به طریق بهتری بتوانند در راه نظارت و ارزیابی قیمت‌ها عمل کنند.
آیت الله حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان گفت: کشور ما از نظر استعداد‌های فرهنگی از متوسط جهان هم بالاتر است و این شعار نیست و کشور ما به لحاظ تاریخی دارای پیشینه علمی بالایی است.
وی با بیان اینکه کشور ما دارای سرمایه‌های علمی همچون زکریای رازی است و این کشور قابلیت رشد و شکوفایی دارد افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشار‌هایی که به کشور ما وارد شد، اما توانستیم به مسائل  علمی پیچیده و بالایی دست پیدا کنیم که در موضوع پیشرفت‌های نظامی خود را به خوبی نشان داد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید همنوا با دشمنان از توانمندی‌های کشورمان غافل شویم افزود: باید از سرمایه‌های علمی که داریم بخوبی استفاده کنیم تا به خود باوری برسیم و این در حالی است که عده ایی با تشویش افکار عمومی ناامیدی را به جامعه تزرق می‌کنند.
امام جمعه یاسوج به آغاز فصل سرما و افزایش مصرف گاز خانگی اشاره کرد و گفت: شهروندان در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی را رعایت کنند تا دیگر مناطق کشور با بحران سوخت و قطعی گاز مواجه نشوند.
آیت الله حسینی به موضوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و افزود: مردم استان رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی حتما خود را برابر این بیماری خطرناک و کشنده واکسینه کنند تا آمار مبتلایان کاهش یافته و بتوانیم این بیماری را در استان کنترل کنیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...