افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6160 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
دستگیری باند ۶ نفره کلاهبردار در کهگیلویه وبویراحمد
15 نوامبر 2021 - 8:47

باند ۶ نفره‌ای که از حساب‌های مردم پول برداشت می‌کردند در یاسوج شناسایی و دستگیر شدند.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس،فرمانده انتظامی این استان گفت: پس از ارجاع چند فقره شکایت به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: پس از رسیدگی مشخص شد مبالغ از طریق دستگاه خودپرداز و همچنین خرید از طریق دستگاه کارتخوان یکی از مغازه داران واقع در شهر یاسوج برداشت شده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی و اقدامات پلیسی مشخص شد افراد کلاهبردار با کمک رابط خود واقع در یکی ازشهرستان‌های استان همجوار اقدام به کپی کارت‌های بانکی شهروندان در سراسر کشور می‌کرد و از این طریق قصد رسیدن به اعمال مجرمانه خود را داشتند.
سردار کیقباد مصطفایی گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص و مخفیگاه آن‌ها شناسایی شد که در یک عملیات غافلگیرانه مجرمان سایبری دستگیر و ادله دیجیتال آن‌ها جمع آور شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه اسکیمر، ۴۱۰ کارت بانکی کپی شده، ارز دیجیتال و وجه نقد کشف شد.

سردار مصطفایی به کلیه دارندگان کارت‌های بانکی توصیه کرد: هنگام خرید از دستگاه‌های کارت خوان رمز کارت خود را در نهایت محرمانگی وارد کنند و از ارائه رمز آن به دیگران جدا خودد داری کنند و همیشه کارت جداگانه‌ای برای مایحتاج روزانه خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...