افزونه جلالی را نصب کنید. 21 رمضان 1445 Saturday, 30 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
مسئولین درخصوص کمبود سالن ورزشی وعدم اتمام چمن مصنوعی در شهرسوق اقدام نمایند
12 نوامبر 2021 - 19:08
امام جمعه سوق درخطبه های این هفته کیانی اصل:شهر سوق شهری با جمعیتی بیش از ۷ هزار نفر فقط یک سالن ورزشی دارد ؛ در روستاهای بسیار کم جمعیت چمن مصنوعی ایجاد شده که اقدام بسیار خوبی است ولی چرا چمن مصنوعی شهر سوق بیش از یکسال است که تمامی اقداماتش انجام شده و فقط نیازمند چمن است ولی کاری برایش نمی شود .
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس خطبه های نماز جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ شهر سوق به امامت حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه بخش سوق با حضور اقشارمختلف مردم درمسجدصاحب الزمان این شهر اقامه گردید
خطیب جمعه شهرسوق در خطبه دوم نماز به ارتحال کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه و
هجرت های تمدن سازانه ی انسان ۲۵۰ ساله یکی از عمده ترین تدابیر و تاکتیک های مبارزاتی انسان ۲۵۰ ساله برای تحقق حکومت الله و تمدن اسلامی راهبرده هجرت بود؛
کیانی اصل بیان داشت: علاوه بر هجرت نبوی به مدینه ،شاهده حضرت علوی به کوفه ، حضرت حسینی به کربلا ، حضرت رضوی به خراسان و همچنین هجرت های امامزادگان نظیر حضرت معصومه به قم و حضرت عبدالعظیم حسنی به ری هستیم؛ تمام این هجرت ها یک علت غایی دارد و آن تحقق نظام تمدن اسلامی بوده است.
بنابر حدیث امام صادق ساحت حضرت معصومه مرکز تولید فرهنگ اسلام ناب است.

خطیب جمعه شهر سوق درخصوص مذاکرات هسته ای بیان داشت:
اولا دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت خود را از مذاکره جدا کند و انجام اصلاحاتی در روند اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند ؛ اصلاحات اقتصادی امری اجتناب ناپذیر و ضامن اعتلای اقتصاد کشور است البته نگرانی های افسار گسیخته و بی منطق زندگی مردم را دچار چالش جدی کرده است ، و ثانیاً آن عاملی که بتواند قاعده بازی در مذاکرات را تغییر بدهد تلاش ایران برای نقطه بازدارندگی هسته‌ای است.
ایشان : سوء قصد به نخست وزیر عراق بسیار مشکوک دانسته وبیان داشت این حرکت در راستای انحراف خواسته های۸ مردم از وقایع روز جمعه خونین و نادیده گرفتن مطالبات معترضان به نتیجه انتخابات است.
دولت و مردم عراق بدانند که هرگونه ناامنی و بی ثباتی در عراق با منافع جریان‌های سیاسی دلسوز و گروه‌های مقاومت که برای امنیت این کشور شهید و جانباز دادند در تضاد است.
حجت الاسلام کیانی اصل درادامه خطبه در بحث ورزش و جوانان خطاب به مسئولین بیان داشت
مسئولین محترم توجه داشته باشید ، شهر سوق شهری با جمعیتی بیش از ۷ هزار نفر فقط یک سالن ورزشی دارد ؛ در روستاهای بسیار کم جمعیت چمن مصنوعی ایجاد شده که اقدام بسیار خوبی است ولی چرا چمن مصنوعی شهر سوق بیش از یکسال است که تمامی اقداماتش انجام شده و فقط نیازمند چمن است ولی کاری برایش نمی شود ؛ از مسئولین ورزش و جوانان استان ، استاندار محترم ، نماینده محترم مردم در مجلس می‌خواهیم که یک توجهی به این شهر کنند.
همچنین درباره سامان دهی گلزار شهدای گمنام وعده های زیادی داده شده که اگر ظرف دو هفته اقدامی صورت نگیرد ، قطعا در خطبه های نماز جمعه علیه مسئولان صحبت خواهم کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...