افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
آمریکا مقصد بعدی سرباز شماره صفر
12 نوامبر 2021 - 13:12

نمایش مستند سرباز شماره صفر ساخته محمد سلیمی راد به نشست سالانه انجمن قوم نگاری و مردم شناسی آمریکا راه یافت.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،مستند سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد به مدت ۱۰ روز در بخش مسابقه مستند سی و چهارمین دوره نشست سالانه انجمن مردم شناسی آمریکا (SVA Film and media festival) نمایش داده می شود‌.

در این جشنواره ۴۰ فیلم مستند به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ نوامبر ۲۰۲۱ بخاطر شرایط همه گیری کرونا در سایت رسمی جشنواره به صورت آنلاین فیلم هایی از ۳۰ کشور جهان با موضوع تاریخ، سیاست خشونت و جنگ، مشکلات جسمانی و… با هم به رقابت می پردازند.

مستند بلند سرباز شماره صفر با مدت زمات ۷۴ دقیقه در سه بخش: جنگ، مهاجرت و قوم نگاری برای دریافت جایزه نهایی با سایر فیلم ها رقابت می کند. همچنین در تاریخ ۱۹ و ۲۰ نوامبر جلسه نقد و بررسی فیلم های منتخب در سایت جشنواره بصورت آنلاین با فیلمسازان برگزار می شود.

سرباز شماره صفر پیش از این جایزه بهترین مستند چهارمین دوره جشنواره بین المللی amerta art ترکیه را بدست آورد و در نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی گوانگژو چین نیز حضور دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...