افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6240 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
گزارش عصرزاگرس از نخستین‌ فستیوال خانوادگی زنگ بازی در بهبهان(+فیلم)
06 نوامبر 2021 - 17:22
با حضور مسولان نخستین فستیوال خانوادگی زنگ بازی در بهبهان برگزار شد
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس از بهبهان، فستیوال خانوادگی با حضور مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری ، باقری رییس هیات همگانی استان خوزستان ، شریف پور شهردار بهبهان و زمانی اصل فرماندار بهبهان ، اعضای شورای شهر و رییس اداره ورزش شهرستان بهبهان و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

این برنامه با هدف ایجاد فضایی شاد و با در نظر گرفتن بازیهای متنوع، برای کودکان ۳ الی۱۴ سال باحضور آقای وبا هماهنگی دستگاههای اجرایی، برای همشهریان محترم جمعه ۱۴ آبان ماه برگزار شد.

این فستیوال بزرگ که در چمن استادیوم شهید بقایی بهبهان برگزار شد، برای افراد بالای ۱۴ سال منوط به ارائه کارت واکسن کرونا بوده و از درب ورودی استادیوم، ایستگاهی از طرف جمعیت هلال احمر بهبهان برای تب سنجی همه افرادی که قصد ورود به استادیوم را داشتند در نظر گرفته شد و از ورود افرادی که کارت واکسیناسیون نداشتند جلوگیری شد.

بعد از دو سال کرونا و فقر حرکتی و گسست عاطفی ، مشکلات روحی و روانی که برای بسیاری از خانواده های همشهری مان ایجاد شده ، با اجرای این برنامه خانواده ها رو دور هم جمع کرده و در فضایی شاداب و با طراوت ، به دور از مشکلات و تنگناهای زندگی ، ساعاتی پر از خنده و شادی توأم با بازی را رقم زدند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...