افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6241 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
بازدید احمد زاده از روستای جاورده،الگن،المور و گراب+تصاویر
05 نوامبر 2021 - 12:40
در ادامه سفر استاندار به چاروسا استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران از نزدیک مشکلات مردم روستاهای جاورده ،الگن،المور و گراب را بررسی کردند.
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران از نزدیک مشکلات مردم روستاهای جاورده ،الگن،المور و گراب را بررسی کردند.

به گزارش عصر زاگرس؛دکتر سید علی احمد زاده استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران از نزدیک مشکلات مردم منطقه جاورده را بررسی کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار داشت؛یکی از دغدغه های مهم مردم این منطقه بحث راه ها بود که بخشی از آن به مشکل قیر برمی‌گردد که انشالله در یک ماه آینده این مشکل حل خواهد شد و عمده مشکلات مردم در بحث راه ها حل خواهد شد.

وی افزود؛با احداث جاده فرعی چاروسا-دم عباس-زیرنا بخش دیگری از مشکلات مردم در حوزه راه حل می گردد.

دکتر احمد زاده در ادامه افزود؛یکی دیگر از مشکلات مردم بحث گازرسانی است که باید تلاش شود هرچه سریعتر ادامه گازرسانی به روستاهای بخش قلعه رئیسی و دیشموک صورت بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه مردم در بحث تقسیمات کشوری اشاره کرد و گفت؛در بحث شهرستان شدن بخش های چاروسا و دیشموک کارهای خوبی صورت گرفته است و انشالله به زودی خبر های خوبی خواهید شنید.

‌کاهش ولتاژ برق ،نبود شاخه ای از کمیته امداد در دهستان جاورده ،نبود پزشک و کمبود امکانات در بهداری این دهستان ،کمبود امکانات آموزشی مدارس،کمبود امکانات ورزشی از دیگر مشکلات مردم بود که استاندار در این جلسه از مدیران مربوطه خواست تا در خصوص این خواسته های بحق مردم هرچه سریعتر اقدام کنند و مشکلات آنها را حل نمایند.

در ادامه استاندار از روستای گردشگر پذیر الگن بازدید کردند.
استاندار از باغات ،قلعه تاریخی ،پارک ورودی روستای الگن بازدید و مشکلات را از نزدیک بررسی کردند.

روستای سرسبز المور روستای دیگری بود که استاندار از نزدیک بازدید کردند.
دهیار روستای المور در این بازدید گفت: به جهت احداث کانال جهت لوله های گاز طرح هادی و سنگ فرش روستای المور تخریب شد و خواستار پیگیری جهت ترمیم و بازسازی کوچه های روستا شدند.
وی در ادامه افزود: جاده ورودی روستا از طرف قبرستان سالهاست که در انتظار وعده های مسئولین است اما دریغ از یک اقدام عملی،انتظار داریم این یک کیلومتر راه زیرسازی و آسفالت گردد.

استاندار در ادامه مسیر از روستای گراب بازدید کردند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...