افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6219 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
پیشرفت طرح انتقال آب از دریا به فلات مرکزی باید سرعت بگیرد
28 اکتبر 2021 - 14:02
معاون اول رئیس جمهور: معاون اول رییس جمهور با اشاره به پیشرفت کار انتقال آب به فلات مرکزی گفت: باید با تقسیم کار و تفویض اختیار، روند اجرای این پروژه مهم تسریع شود تا شاهد اثرات مثبت این طرح در کشور باشیم.
پ
پ

معاون اول رییس جمهور با اشاره به پیشرفت کار انتقال آب به فلات مرکزی گفت: باید با تقسیم کار و تفویض اختیار، روند اجرای این پروژه مهم تسریع شود تا شاهد اثرات مثبت این طرح در کشور باشیم.

به گزارش عصرزاگرس، محمد مخبر عصر روز چهارشنبه در جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، از وجود دریا در شمال و جنوب کشور به عنوان موهبتی الهی و ظرفیتی بزرگ برای توسعه کشور یاد کرد و گفت: با وجود این ظرفیت گرانبها نباید با کمبود منابع آب در کشور مواجه باشیم و لازم است با برنامه ریزی دقیق از این منابع آب در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.
معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: انتقال آب به فلات مرکزی به کاری بزرگ و ماندگار برای کشور تبدیل خواهد شد و زمینه رشد و توسعه را فراهم خواهد کرد.
در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی نیز حضور داشتند، رزم حسینی مشاور معاون اول رییس جمهور در امور پروژه های انتقال آب از دریا، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای خطوط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ارائه کرد.
در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای سرعت بخشیدن به روند انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...