افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان باشت برگزار شد(+تصاویر)
28 اکتبر 2021 - 14:07
با حضور دکتر نگین تاجی؛

در این آیین، حجت‌الاسلام یوسف باقری راد به عنوان ریيس جدید دادگستری شهرستان باشت معرفی و از زحمات سعید کریمی زاد رئيس قبلی این اداره قدردانی شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان باشت صبح امروز با حضور رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی رییس شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در باشت برگزار شد.

در این آیین، حجت‌الاسلام یوسف باقری راد به عنوان ریيس جدید دادگستری شهرستان باشت معرفی و از زحمات سعید کریمی زاد رئيس قبلی این اداره قدردانی شد.

حسن نگین تاجی در آیین تکریم  و معارفه اظهار داشت:براساس قانون سه ماده سلامت، شهرداری ها موظف به ثبت واگذاری های خود در سامانه شفافیت هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن درآمد پایدار قادر به پرداخت حقوق نیروهای خود نیستند ابراز داشت: این اقدام باعث درآمدزایی برای شهرداری ها می شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۱۵ واگذاری شهرداری های استان در دست اقدام است که ثبت آنان در سامانه شفافیت منجر به ایجاد درآمد برای این دستگاه خدمات رسان خواهد شد.

نگین تاجی ابراز داشت: استفاده از نیروهای جوان و توانمند ، استقلال در عملکرد و بدون توجه به درخواست های جناح بندی های سیاسی، اخلاق مداری و مردمداری از اولویت های دادگستری های استان است.

رییس  سابق دادگستری باشت نیز در این آیین گفت: ۷۵درصد از پرونده های قضایی این شهرستان منجر به صلح و سازی می شود.

سعید کریمی زاد با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان دادگستری باشت اضافه کرد: موجودی پرونده های دادگاه انقلاب اسلامی این شهرستان ۲۸۰ فقره است.

وی بیان کرد: پرونده های مسن باشت (پرونده های مربوط به سال ۱۳۹۹ و پیش از آن) تنها ۲۷  فقره است که نشان دهنده تلاش شبانه روزی برای تامین امنیت و عدالت در این شهرستان است.

در پایان این آیین از خدمات یک ساله سعید کریمی زاد رییس پیشین دادگستری باشت قدردانی و حجت الاسلام یوسف باقری راد به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

سرپرست دادگستری،دادیار وبازپرس دادگستری شهرستان گچساران در سوابق رییس جدید دادگستری شهرستان باشت دیده می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...