افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6160 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
دستگاه‌ها با دقت اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری کنند
26 اکتبر 2021 - 21:27
معاون اول رئیس‌جمهوری؛ معاون اول رییس جمهوری از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.
پ
پ

معاون اول رییس جمهوری از دستگاه‌های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

به گزارش عصرزاگرس، جلسه هماهنگی سفر استانی رییس جمهوری به استان سمنان عصر امروز – سه شنبه – به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق وعده ها و مصوبات سفرهای استانی رییس جمهوری، گفت: دستگاه‌های اجرایی فقط پیشنهاداتی را مطرح کنند که از اجرای کامل آن مطابق با برنامه زمابندی اطمینان داشته باشند.
معاون اول رییس جمهوری همچنین از دستگاه های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری کنند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.
در این جلسه که در آستانه نهمین سفر استانی رییس جمهوری و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، ورزش و جوانان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار سمنان، معاون اجرایی رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مرتبط برگزار شد، توافقات و هماهنگی های لازم در خصوص طرح های اولویت دار استان سمنان مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
در این نشست همچنین دستگاه های اجرایی و بانک‌های عامل، متعهد به اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی برای رفع مسائل و تنگناهای استان سمنان شدند تا پس از تصویب این طرح ها در سفر استانی رییس جمهور، بسترهای لازم برای سرعت بخشیدن به روند توسعه این استان مهیا شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...