افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6160 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
درخواست کیانی اصل از استاندار : از جوانان انقلابی،متعهد ،متخصص و جهادی در منصب های دولتی استفاده گردد.
22 اکتبر 2021 - 21:29
نماز عبادی سیاسی سوق به امامت حجت الاسلام کیانی اصل امروز برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ،خطیب جمعه سوق درخطبه های نماز جمعه این شهر گفت: عربستان بنا به دلایل داخلی، منطقه ای و بین المللی نیاز به احیای مناسبات دو جانبه باجمهوری اسلامی و  رفع تنش های جاری دارد.

حجت الاسلام کیانی اصل افزود:حل و فصل اتفاقات پیش امده با عربستان در سطح منطقه دارای منافع و راهبردهای با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به همسایگان برای کشور ما نیز خواهد بود.
کیانی اصل افزود:انتظارات ما و همه مردم از استاندار انقلابی این است که از جوانان انقلابی ، متعهد ، متخصص و با روحیه جهادی در منصب های دولتی استفاده کند.
وی تصریح کرد:دخالت سیاسیون و عدم توجه به شایسته سالاری در بحث مدیریت کلان استان و شهرستان ها و  توجه به جناح های سیاسی باعث محرومیت این استان شده است.
امام جمعه سوق ادامه داد:استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اینکه ظرفیت های فراوانی دارد و۲۰ درصد نفت و گاز کشور را تامین میکند ، جزو پر آب ترین منطقه کشور هست و با وجود یک درصد جمعیت کشور ولی ۵ درصد جنگلهای کشور را دارد.

کیانی اصل تاکید کرد:در دامپروری و کشاورزی و در حوزه گردشگری هم ظرفیتهای فراوانی استان  دارد ولی به علت عدم شایسته سالاری و عدم تخصص و تعهد در بخش مسئولان استانی و شهرستانی همچنان محروم مانده است.
وی بااشاره به تاکید رهبرانقلاب در  اولویت بازدارندگی اقتصادی  اقدام برای خنثی سازی تحریم را وظیفه مهم دولت دانستند.
وی بیان کرد:این دولت به این اولویت خنثی سازی تحریم اهتمام ورزیده است و دولت باید همچنان عدم اعتماد به دشمن و اعتماد و اتکا به ظرفیت های داخلی کشور و وحدت و انسجام بین قوا و برداشتن گامهای عملی بر اساس نقشه راه دقیق گام بردارد.

این مسئول خاطر نشان کرد:باید ضمن کاهش وابستگی به نفت و پیمانهای پولی دوجانبه و چندجانبه، تقویت دیپلماسی منطقه ای ، کم رنگ کردن نقش دلار در اقتصاد ، توسعه صنایع پتروشیمی  بازدارندگی اقتصادی را برای کشور به وجود آورد تا بر اقتدار ایران اسلامی افزوده شود .

حجت الاسلام کیانی اصل گفت:مقابله با فساد و مفسدان نیازمند عزم ملی است ، البته نقش دستگاه قضا بیشتر و فراتر است و نقش مجلس و دولت در پیشگیری و مقابله با فساد و گسترش آن نقش اولی است که باید بسترهای فساد را محدود کنند و زمینه های شکل گیری فساد اداری و اقتصادی و فرهنگی را برچینند.
وی افزود: رزمایش ترکیبی ایران انقلابی ، نماد بازدارندگی فعال است که در سفر آشکار محمد باقری به دعوت روسای ستاد نیروهای مسلح پاکستان و روسیه هشدار های روشنی را برای دشمنان ایران و مزدوران آنها به همراه داشت.

کیانی اصل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ، ورود نمایندگان مجلس به کار اجرایی را خطر دانستند گفت: کار نماینده قانونگذاری ونظارت بر قانون است ، نه اینکه دنبال عزل و نصب و بکارگیری دیگران باشند ؛ اگر مجلس و نمایندگان ولایتمدار و انقلابی هستند نباید دخالت کنند چون خلاف نظر صریح رهبر انقلاب است و خطاب با به استاندار این است که  آقای استاندار با نمایندگان تعامل داشته باش ولی در بحث انتخاب مدیران گوش به فرمان انها نباش

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...