افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
آیت الله حسینی؛راه اندازی جهاد سازندگی در استان از ضروریات است/درصد استفاده کهگیلویه وبویراحمد از سد تنگ سرخ بیشتر است
22 اکتبر 2021 - 18:50

آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج بر انجام کار‌های جهادی و راه اندازی جهاد سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد و لزوم توجه به سد تنگ سرخ تاکید کرد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با دعوت همگان به تقوای الهی و ترک محرمات گفت: ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) را در پیش داریم که این دو روز را به همه عالم تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: دلسوزی انبیا از سر حکمت و دانایی است، آن‌ها علمشان را از خداوند می‌گیرند علم ما درمقابل آن‌ها مثل شمعی در مقابل خورشید است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به سالروز اعتراض امام خمینی (ره) علیه لایحه کاپیتولاسیون گفت: این قرار داد بر ایران تحمیل شد و مصونیتی برای خارجی‌ها در کشور بود مستشاران آمریکایی در ایران مصونیت داشتند و ایران حق محاکمه آن‌ها را نداشت که با سخنرانی و واکنش تند امام در یک سخنرانی در سال ۴۳ رو به رو شد.
آیت الله حسینی بیان کرد: ایران دارای فرهنگ غنی اسلامی است کشوری که دانشمندان جهانی دارد کشوری که انسان‌های عارف همچون حافظ، سعدی، مولودی و فردوسی را داشت شایسته تحقیر نبود و امروز می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خورشید این ملت طلوع کرده است.

امام‌جمعه یاسوج با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص سد تنگ سرخ گفت: سد تنگ سرخ یک سد مشترک بین استان فارس و استان ما است از اول همین بوده است درصدی که استان ما از سد استفاده می‌کند بیشتر از استان فارس است آب شرب شهر یاسوج، بخش از آب صنعتی و کشاورزی را تامین می‌کند و بخشی نیز رها سازی می‌شود که برای محیط زیست مشکلی ایجاد نکند، این از اول مقرر بوده است و مطالعات ان انجام شده، همه مجوزات ان گرفته شده است و مشکلی وجود ندارد.
وی به وعده رییس جمهور در استان اشاره کرد و گفت: راه اندازی جهاد سازندگی در استان از ضروریات است و برخی از پروژه‌ها را می‌توان با کار جهادی به راه انداخت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...