افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند دولت ها هستند
22 اکتبر 2021 - 12:32
مسئول سازمان مردم نهاد ققنوس در همایش دست های شفابخش ؛

همایش دست های شفابخش با شعار یک “یا حسین دیگر” با محوریت خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان کهگیلویه و سازمان مردم نهاد “ققنوس” با هدف نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری کوید ۱۹ و واکسیناسیون عمومی در سالن همایش شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،همایش دست های شفابخش با شعار یک “یا حسین دیگر” با محوریت خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان کهگیلویه و سازمان مردم نهاد “ققنوس” با هدف نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری کوید ۱۹ و واکسیناسیون عمومی در سالن همایش شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

مسئول سازمان مردم نهاد ققنوس و مسئول خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان گفت : فلسفه سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند بودن برای دولت ها جهت  کارایی و اثرگذاری بیشتر بر امورات است و لازم است مردم با نقش و قوانین حاکم بر این سازمان ها آشنا شوند.

عدالتمند افزود : سازمان های مردم نهاد می توانند در مواقع لزوم همان گونه که قانون صراحت دارد  به عنوان مدعی العموم در کنار دادستان  به مسائل ورود پیدا کنند و در حوزه  مسّولیت پذیری اجتماعی  و نظارت در جهت تحقق حقوق شهروندان همچنین اگاهی از حقوق مردم نیز  تلاش کنند.

عدالتمند ادامه داد : در برگزاری این همایش ادارات و مدیران زیادی تلاش کردند و از همه این عزیزان تشکر میکنم و معتقدیم با همفکری و تعامل ادارات و نهادها میتوانیم برای نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری و رعایت و ترغیب مردم به واکسیناسیون کرونا موثر واقع شده تا انشالله کرونا هر چه زودتر به خط پایان برسد.

مسئول سازمان مردم نهاد ققنوس از نقش و حضور رسانه ها تشکر کرد و گفت : رسانه ها در کنار سایر عوامل موثر میتوانند در نقش سفیر سلامت هم در حوزه مراقبت و رعایت مقررات و هم در حوزه تشویق مردم به مشارکت در تزریق واکسن کوید ۱۹ نقش ماندگار داشته باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...