افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کرونا مبتلا شد
19 اکتبر 2021 - 16:47
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا مبتلا شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ؛سید محمد تقوی افزود: متأسفانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا مبتلا شد که حال عمومی وی خوب و در حال طی کردن سیر درمان این بیماری است.

وی اظهارکرد: آقای دکتر احمدزاده از بدو ورودش به استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق محروم استان سفر و دیدارهای فشرده و رو در رو با اقشار مختلف مردم برگزار کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به منطقه سیلاب و کلوار، ساعت‌ها پای درد دل مردم نشست و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرارداد.

تقوی تصریح کرد: همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان با گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف مردم جلساتی برگزار کرد و جلسات استانی را به طور ویژه دنبال می‌کرد که متأسفانه وی چند روزی به بیماری کرونا مبتلا شده و در حال طی کردن سیر درمان خود می‌باشد.

وی بیان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های کاری و مهم استان را به طور مرتب و روزانه رصد و تصمیمات و دستورات لازم را اتخاذ می‌کند/ایسنا

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...