افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6131 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی «باران» در دهدشت به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه (+تصاویر)
18 اکتبر 2021 - 20:04

چهارمین نمایشگاه آثار هنری هنرجویان آموزشگاه باران به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و انجمن هنرهای تجسمی در دهدشت افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس,سید ایرج کاظمی جو،رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در این آیین گفت:این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۹ مهر در فرهنگسرا واقع در کوی آزادگان دایر است‌.
سید ایرج کاظمی جو بیان کرد:در حاشیه نمایشگاه هنرجویان آموزشگاه باران برای علاقه مندان کارگاه آموزشی نیز برگزار می کنند‌.
وی افزود:هدف از برگزاری این نمایشگاه درواقع در دید عموم قرار دادن آثار هنرمندان است تا علاقه مندان بتوانند با آثار ارتباط برقرار کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز اظهار کرد:از جمله مصوبات در حمایت از حوزه هنر،ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی و معدنی است تا از طریق خرید آثار و همینطور ساخت مکان های فرهنگی-هنری از هنرمندان حمایت شود.
دارا کریمی نژاد بیان کرد:شهرداری و شورای شهر دهدشت هم خیابان هایی را مشخص کنند تا از هنرهای تجسمی هنرمندان استفاده شود و هنرمندان شهرستان هم بتوانند از بودجه های فرهنگی در این خصوص بهره ببرند.
وی افزود:بر اساس تحقیقات علمی به میزانی که ارتباط مردم با هنرهای تجسمی افزایش می یابد انسجام اجتماعی نیز افزایش می یابد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...