افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6131 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
پلیس کهگیلویه و بویراحمد مقتدرانه در هر عرصه‌ای حضور دارد/واکسیناسیون را جدی بگیریم ،ویروس کرونا همچنان می‌تازد
15 اکتبر 2021 - 19:06
آیت الله سید نصیر حسینی:

آیت الله حسینی با تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت اقدام می‌کند بدون امنیت زندگی ممکن نیست آب خوردن هم بدون امنیت امکان ندارد تا چه رسد به کارهای بزرگ در حوزه‌های سیاسی اقتصادی فرهنگی که نمی‌توان آنها را بدون نظم و امنیت انجام داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: راه آسایش و آرامش در دنیا و آخرت تقوای الهی است خداوند وقتی دستور حرام حلال می‌دهد و مستحبات و مکروهات را بیان می‌فرماید همه در راستای سعادت و نیکبختی و مصلحت بندگان خداست خداوند خالق عالم بوده و نیک می داند چه چیزی برای انسان ها خوب و چه چیزی بد است اگر موجوداتی را آفریده راه به کمال رسیدن را به آن‌ها می آموزد پیامبران و ائمه را برای هدایت بندگان خود می‌فرستد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود برخی آدم‌ها ننگ است آدمی که تجاوز به ناموس دیگران می کند و مال دیگران برای او ارزش ندارد و عبادت و حیا و حجاب برای آنها بی‌ارزش است ننگ جامعه بشری هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت‌های مختلف هفته اشاره کرد و گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان را داریم، سرمایه‌های ما همین فرزندان هستند آینده معنوی اخلاقی سیاسی اجتماعی و علمی کشور دست آنهاست اگر خوب تربیت شوند و رشد اخلاقی سیاسی و فرهنگی داشته باشند آینده روشنی خواهیم داشت و اگر دچار عقب ماندگی علمی و اخلاقی شوند و فهم سیاسی اجتماعی نداشته باشند آینده در خطر است.

امام جمعه یاسوج در همین خصوص گفت: باید پیوند خوبی میان اولیا و فرهنگیان و معلمان باشد والدین اطلاع کافی از وضعیت دانش آموزان خود در مدارس داشته باشند این پیوند به رشد تحصیلی و تربیتی کمک می کند و پایش خوبی صورت می‌گیرد.

آیت الله حسینی همچنین به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: باید در ورزش و رشته‌های قهرمانی و تخصصی پیشرفت کنیم هر چه به ورزش همگانی توجه شود جوانان در فضای سلامت با آرامش خاطر ورزش می‌کنند تا جامعه به سوی سلامت روحی و روانی و جسمی پیش رود.

امام جمعه یاسوج به روز ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام و آغاز هفته وحدت اشاره کرد و گفت: یکی از ضرورت‌ها وحدت میان مسلمانان و امت اسلامی است دشمن از نبود وحدت در میان مسلمانان سوء استفاده کرده و آنها را به جان هم انداخته و حاشیه امن برای دشمنان جهان اسلام ایجاد کرده است.

وی افزود: غرب در سایه اختلاف حکومت می‌کند امروز وقتی جهان اسلام این اندازه سرمایه انسانی و مادی دارد اما به جای مقابله با صهیونیست ها و دشمنان در حال جنگ با خودی‌هاست خونریزی‌های آل‌سعود در یمن و خونریزی‌های صدام در جنگ با جمهوری اسلامی بود که همه در راه خدمت به دشمنان اسلام است.

آیت الله حسینی گفت: سرنوشت کنونی عراق و سوریه و سایر بلاد اسلامی به دلیل ایجاد اختلاف میان مسلمانان است و نباید هر اختلافی منجر به درگیری شود ضرورتی به درگیری نیست در کنار هم باید زندگی کرد چرا که مشترکات زیادی داریم.

وی افزود: متاسفانه بعضی ها راه تکفیر را در پیش گرفتند با چنین تفکری باید مقابله شود از مذاکرات ایران و عربستان حمایت می‌کنیم تا از اختلافات جامعه اسلامی کم شود و اجازه خونریزی داده نشود اینها در سایه وحدت قابل تحقق است.

نماینده ولی فقیه به خطرات کرونا اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون را جدی بگیریم ویروس همچنان می‌تازد راه مقابله با واکسیناسیون و رعایت دستورات بهداشتی است بعضی‌ها بعد از دو مرحله واکسن باز هم کرونا گرفتند.

آیت الله حسینی با تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت اقدام می‌کند بدون امنیت زندگی ممکن نیست آب خوردن هم بدون امنیت امکان ندارد تا چه رسد به کارهای بزرگ در حوزه‌های سیاسی اقتصادی فرهنگی که نمی‌توان آنها را بدون نظم و امنیت انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بدون امنیت کسی آسایش ندارد و کاری نمی توان کرد امروز در لبنان شاهد درگیری هایی هستیم که به دلیل نا امنی و بی نظمی است اما در کشور خودمان پلیس با قدرت نظم و امنیت را ایجاد کرده است.

وی افزود: پلیس در کشور و در استان ما برای ایجاد امنیت شهید داده مردم در کنار پلیس احساس امنیت می‌کنند و این سرمایه عظیمی برای نیروی انتظامی است.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: دشمن در داخل کشور بیکار نیست و به دنبال ایجاد ناامنی و بی نظمی است اما کسانی که به فکر برهم زدن نظم باشند با نیروی قدرتمند انتظامی سر و کار دارند که هر گونه اخلالی را سرکوب و متلاشی می‌کند.

دیدگاه های مردم

  1. کی آیت الله شدند؟ القاب و عناوین مقدس رو بازیچه امیال گروهی قرار ندهید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...