افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
به مناسب هفته ناجا صورت گرفت: دیدار سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر با فرمانده نیروی انتظامی چاروسا
14 اکتبر 2021 - 20:54
سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر قلعه رئیسی به مناسبت هفته ناجا با فرمانده نیروی انتظامی بخش چاروسا دیدار و گفتگو کردند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس سرپرست شهرداری قلعه رئیسی و اعضای شورای شهر با حضور در محل کلانتری شهر قلعه رئیسی ، هفته نیروی انتظامی را به سروان ساعدی فرمانده نیروی انتظامی و مجموعه نیروهای خدوم ناجا در منطقه و شهر تبریک گفتند.

مجید اطمینان زاده رئیس شورای شهر قلعه رئیسی در این دیدار با تبریک هفته ناجا گفت: هدف از این دیدار تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است که با تعامل و همکاری، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی را در رسیدگی به مشکلات شهروندان یاری می کنند.

اطمینان زاده تلاش پرسنل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در منطقه و شهر را ستودنی دانست و اظهار داشت: آرامش و امنیت شهروندان قلعه رئیسی در سایه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی محقق شده و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی به ویژگی های شخصیتی فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: سروان ساعدی شخصیتی مردمی و قانونی است و بیشتر نزاع ها را با مردمی بودنشان در کلانتری به صلح وسازش تبدیل کردند که با این سازش ها در بین مردم از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

اطمینان زاده در پایان گفت: اگر ما امروز دور این میز با خیال راحت داریم صحبت میکنیم و در کانون گرم خانواده با آسایش روزها را سپری می کنیم همه را مدیون سبز قامتان نیروی انتظامی هستیم که امنیت را در این مرز وبوم بوجود آوردند.

علی ویس آماده سرپرست شهرداری در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا گفت: هدف مشترک زیادی در بین مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد که مهمترین هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.

آماده افرود: به تلاش های نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش در شهر و بخش اعتقاد داریم و تعامل ادارات با نیروی انتظامی موجب رفع بسیاری از مشکلات شهروندان خواهد بود.

وی بیان کرد: همکاری همه جانبه با نیروی انتظامی در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان از وظیفه ذاتی همه مسئولان می باشد و همیشه آماده دریافت طرح ها و پیشنهادات نیروی انتظامی در جهت رفع مشکلات شهروندان هستیم.

قدرت الله اشکبوس عضو شورای شهر قلعه رئیسی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از ریاست محترم کلانتری شهرقلعه رئیسی وپرسنل خدومشان گفت:خدمت صادقانه و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم جزء آرمان های انقلاب اسلامی بوده و نیروی انتظامی به عنوان تأمین کننده امنیت و آسایش مردم وظیفه بزرگی بر عهده دارد، که الحق والانصاف ریاست محترم کلانتری جناب سروان ساعدی وپرسنل خدومشان در این عرصه خوش درخشیدند و از زحمات این عزیزان که دیر هنگام زودهنگام به هنگام و نا به هنگام در تمام صحنه ها حضو رپیدا می کنند و آسایش و آرامش خود را به خطر می اندازند تا آسایش و امنیت شهروندان تامین شود جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

اشکبوس تصریح کرد: ریاست محترم کلانتری شهرقلعه رئیسی جناب سروان ساعدی در سال گذشته از فرماندهان موفق و برتر ناجا انتخاب شدند و به دلیل مردم داری و اخلاق مداری از جایگاه ویژه ای بین مردم برخوردار هستند و همانند یک معتمد و ریش سفید سعی درجهت حل مشکلات و صلح و سازش را دارند که این خصیصه باعث شد که خیلی از پرونده ها در کلانتری به صلح و سازش تبدیل شود و این کمک شایانی به حوزه قضایی و مردم می باشد که قابل تقدیر است.

امین اورنگ عضو شورای اسلامی شهر قلعه ریسی هم ضمن تبریک این هفته، از زحمات و تلاش های این عزیزان در راستای ایجاد امنیت و آرامش ب شهروندان تقدیر و تشکر کرد.
اورنگ افزود: شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که بصورت شبانه روزی درحال خدمت هستند بنابراین تعامل و همکاری این دو نهاد میتواند رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان ب ارمغان بیاورد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی شورا و شهرداری در جهت همکاری با نیروی انتظامی در بحث امنیت و ایجاد آرامش برای مجموعه نیروی انتظامی آرزوی توفیق در امور محوله نمود.

سروان ساعدی فرمانده نیروی انتظامی بخش چاروسا در این دیدار حضور مسئولان برای عرض تبریک را مایه دل گرمی و قوت قلب این نیرو دانست و اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در شان شهروندان بوده و تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی شهر قلعه رئیسی این هدف را محقق ساخته است، زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

سروان ساعدی در این دیدار ضمن انتقاد از نبود پارکینگ در شهر گفت : نبود پارکینگ مشکلات مردم را دوچندان کرد در گذشته اقداماتی در جهت احداث پارکینگ صورت گرفت ولی متاسفانه به حال خود رها شده و از شورا و شهرداری می خواهیم که هر چه سریعتر پروژه پارکینگ جنب دادگاه را تکمیل کنند تا مردم نخواهند مسافت طولانی را طی کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...