افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6161 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
امیدوارم واکسیناسیون عمومی هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسد
14 اکتبر 2021 - 6:49
معاون اول رئیس‌جمهور: معاون اول رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد با حمایت نخبگان و شخصیت‌های مذهبی و فرهنگی و همراهی همه مردم واکسیناسیون عمومی به نتیجه مطلوب برسد به نحوی که اکثریت جامعه واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.
پ
پ

معاون اول رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد با حمایت نخبگان و شخصیت‌های مذهبی و فرهنگی و همراهی همه مردم واکسیناسیون عمومی به نتیجه مطلوب برسد به نحوی که اکثریت جامعه واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

به گزارش عصرزاگرس، جلسه کمیته تخصصی کرونا امروز – چهارشنبه – به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
مخبر در این جلسه با اشاره به گزارش ارایه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص سرعت و میزان واکسیناسیون در کشور اظهار امیدواری کرد با حمایت نخبگان و شخصیت های مذهبی و فرهنگی و همراهی همه مردم، واکسیناسیون عمومی به نتیجه مطلوب برسد به نحوی که اکثریت جامعه واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه به میزان کافی واکسن کرونا از سوی دولت تهیه شده است، گفت: با دریافت واکسن کرونا از سوی دانش آموزان و افراد بالای ۱۲ سال روند واکسیناسیون عمومی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و امیدوارم رضایت مردم از خدمات دولت در این زمینه بیش از پیش افزایش یابد.
در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهوری، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاونان و نمایندگان برخی از دستگاه ها حضور داشتند؛ گزارش برخی از اعضای کمیته تخصصی کرونا در خصوص روند کنترل بیماری کرونا، واکسیناسیون عمومی و راهکارهای مقابله با شیوع مجدد این بیماری ارایه شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...