افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6236 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان خبر داد: شهردار جدید شهر مادوان معرفی شد
11 اکتبر 2021 - 22:56
سینا ذکاوت از فرزندان شهدا، دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی به عنوان شهردار شهر مادوان معرفی شد
پ
پ

عصر زاگرس ؛ ولی الله شکوهی سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به معرفی شهردار شهر مادوان، اظهار داشت: بعد از طی یک فرایند کارشناسی شده و دقیق و ارزیابی کامل متقاضیان پست شهرداری مادوان، سینا ذکاوت با کسب بالاترین امتیاز به عنوان شهردار مادوان معرفی شد.
وی گفت: تعدادی 32 از نیروهای انسانی خوب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از فراخوان شورای شهر مادوان، متقاضی پست شهرداری مادوان شدند که اعضای شورای اسلامی شهر مادوان این افراد را بر اساس شاخص‌های تعریف شده، مورد ارزیابی قرار دادند و حدود 6 نفر از این عزیزان به مرحله دوم راه یافتند که در نهایت از این 6 نفر آزمون گرفته شد.
شکوهی گفت: آقای ذکاوت بالاترین نمره را در آزمون کسب کرد و شورای اسلامی شهر مادوان وی را به دستگاه‌های مربوطه برای طی مراحل قانونی و دریافت حکم شهرداری این شهر معرفی کرده است.
سینا ذکاوت از فرزندان شهدا، دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی و دانشجوی دکتری شهرسازی می‌باشد. او 9 سال سابقه خدمت در شهرداری مادوان دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...