افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6221 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 766×
ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به استاندار چه گفتند
11 اکتبر 2021 - 21:14

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه با ائمه جمعه استان دیدار کرد و دغدغه ها و پیشنهادهای آنها را شنید.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،در این نشست رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت که دولت سیزدهم انقلابی و مردمی است و این مهم فرصتی برای ائمه جمعه بوده که باید از آن به درستی استفاده کرد.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: ائمه جمعه با تمام وجود از دولت انقلابی و از تمامی کسانی که به مردم خدمت می کنند حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم مشکلات فراوانی در مباحث معیشتی و زندگی دارند و جرقه امیدی در دولت انقلابی برای همه زده شده است.

حجت الاسلام عبودی تاکید کرد: خواسته ائمه جمعه بکارگرفتن مدیران مومن، انقلابی، ارزشی و کارآمد است و می خواهیم که دچار حواشی و سیاسیون نشوید.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران بازوان شما هستند تا بتوانند سیاست های دولت مردمی و انقلابی را انجام دهند.

وی بیان کرد: کسانی که در دولت قبلی کم کاری کردند نباید در دولت کنونی جایی داشته باشند.

 پیشرفت فیزیکی بسیاری از مصلاها در استان بیش از 80 درصد بوده و مستهلک شده و کاری از پیش نمی رود .

مدیران دیندار، کاربلد و خداترس انتخاب شوند

امام جمعه دوگنبدان نیز گفت: از شما می خواهیم مدیرانی دیندار، کاربلد و خداترس انتخاب شوند تا مسائل و مشکلات موجود در استان رفع شوند.

 حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: دشمنان هنوز به دنبال تفرقه افکنی هستند و هم اینک وقت آن است که به مردم اثبات کنیم که هیچ عقیده ای مثل اسلام نمی تواند مملکت داری کند.

وی ادامه داد: امید است از هیچ جناح، حزب و یا گروه خاصی تبعیت نکنید و خود تصمیم بگیرید.تقوا و تخصص برای انتخاب مدیران مد نظر قرار گیرد و از خویشاوندی و طایفه گرایی به دور باشد.

مبانی گزینش مدیران بیانیه گام دوم انقلاب باشد

امام جمعه سی سخت نیز گفت: مبانی گزینش مدیران بیانیه گام دوم انقلاب باشد و جوان  و انقلابی بودن و معنویت از ویژگی های ان ها باشد.

حجت الاسلام ناصر مصباح افزود: حضور برخی مدیران در برنامه های مذهبی و مناسبات دینی کم رنگ بود و این یک اشکال بود.

وی ابراز داشت: استان در حوزه تحول در زیرساخت ها نیازمند توجه ویژه است و صیانت از محیط زیست، توسعه خطوط جاده ای و ریلی، آمایش سرزمینی مورد نظر قرار گیرد.

ویرانه ای از آموزش و پرورش در استان وجود دارد

امام جمعه بهمئی نیز گفت: چیزی با عنوان اموزش و پرورش در استان نداریم و بیشتر شبیه به ویرانه ای است که به مسائل فرهنگی و موارد دیگر اصلا توجهی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدیوسف افروغی تاکید کرد: در حوزه اشتغال هیچ سیاستگذاری در استان وجود ندارد و آمایش سرزمینی در این باره تدوین نشده است.

وی بیان کرد: استان در زمینه های فرهنگ، امنیت و سیاست مشکلات بسیاری دارد و برای آسیب های اجتماعی تدابیر ویژه ای باید اندیشیده شود.

امام جمعه بهمئی ابراز داشت: باید ادارات از تعطیلی خارج شوند و به معنای واقعی کار صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین افروغی تصریح کرد: نمایندگان در تلاش اند هر کدام سهمیه خود را بگیرند اما برخی مناطق همچون بهمئی در انتخاب مدیران در نظر گرفته نمی شود.

عزل و نصب مدیران توسط نمایندگان دامنگیر استان است

امام جمعه لنده گفت: دخالت مستقیم نماینده ها در عزل و نصب ها در استان چوبی است که سال هاست استان خورده است.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل افزود: به عنوان ائمه جمعه به استاندار برای انتخاب مدیران مشورت خواهیم داد اما در انتخاب نقشی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: برخی از مدیران نالایق تنها به خاطر حمایت نماینده در جایگاه مدیریتی خود باقی مانده اند.

امام جمعه لنده بیان کرد: مدیران ارگان هایی همچون اموزش و پرورش، صمت و غیره بهتر است هر چه سریع تر انتخاب شوند.

توجه به بحث گران فروشی در استان 

امام جمعه سوق نیز گفت: گران فروشی در شهرهای استان وجود دارد که در برخی مناطق استان اجناس بسیار گران تر از قیمت واقعی خود به مردم عرضه می شوند.

مهدی کیانی اصل افزود:  قیمت سیمان حدود ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان در استان است که هیچ نظارتی بر قیمت آن نمی شود.

کیانی اصل تصریح کرد: عمده مشکلات استان در زمینه مسائل فرهنگی است که متولیان فرهنگ از جمله اموزش و پرورش دغدغه فرهنگ ندارند.

امام جمعه سوق گفت: برای انتخاب مدیران حوزه فرهنگ انتظار می رود با ائمه جمعه مشورت صورت بگیرد.

مدیران پروازی انتخاب نکنید

امام جمعه پاتاوه تاکید کرد: برخی از مدیران و خانواده هایشان در استان سکونت ندارند و به طور پروازی در استان حضور می یابند این نوع مدیران انگیزه کار ندارند و پای کار نیستند.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت با اشاره به اجرای بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه ابراز داشت: این بیمارستان کلنگ زنی شد و مجوز گرفت اما حالا برخی ها اذعان دارند که این بیمارستان مجوز لازم را ندارد و کار رها شده است.

مصوبات سفر ریاست جمهوری اجرا شوند

امام جمعه چرام گفت: سفرهای استانی ریاست جمهوری که منشا خیر و برکات زیادی بوده آغاز شده و در استان ما هم مصوبات زیادی داشته است.

نورالله افشار افزود: مصوبات سفر آیت الله ابراهیم رئیسی اجرایی شوند تا مردم ناامید از دولت نشوند برای نمونه مصوبه خرید سیب از باغداران سی سخت و عدم اجرای آن سبب دلسردی مردم این منطقه می شود.

وی بیان کرد: تریبون نماز جمعه در خدمت نظام است و از دولت انقلابی و مردمی حمایت خواهد شد. برای کنترل گرانی ها در استان تدبیر ویژه ای اندیشیده شود تا معیشت مردم بهبود یابد.

اراذل اوباش امنیت مردم استان را بر هم زده اند

امام جمعه چیتاب گفت: بحث اراذل اوباش و نزاع های دسته جمعی و قتل عام در استان باعث نگرانی شده است.امنیت و آسایش مردم را برهم زده اند و روزانه شاهد وقوع قتل و نزاع دسته جمعی در استان هستیم.

فرج الله پژمان تاکید کرد: استان به نحوی ناامن شده که کسی جرات بیرون زدن از خانه از ساعت ۱۰ شب به بعد را ندارد.

امام جمعه چیتاب ابراز داشت: سد های پراشکفت و چیتاب در سفر اخیر ریاست جمهوری که می توانند برای تبدیل شدن این مناطق به قطب اقتصادی موثر باشند نادیده گرفته شدند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...