افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6224 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 767×
دورکاری کارمندان ادارات در کهگیلویه ‌و بویراحمد ممنوع است
10 اکتبر 2021 - 1:01

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت فعلی استان و نداشتن شهر قرمز از لحاظ وضعیت کرونایی دورکاری کارمندان در ادارات ممنوع است و همگی باید در محل کار حاضر شوند.

نویسنده : خلیل مهرجو
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، علی احمد زاده روز شنبه در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داست: هم اینک وضعیت دو شهرستان بویراحمد ‌و کهگیلویه از لحاظ کرونا نارنجی است.

وی افزود: در مجموع وضعیت چهار شهرستان چرام، کهگیلویه، بویراحمد، لنده بسیار شکننده است و همه مسئولان و خود مردم برای کنترل و کاهش بیماری کرونا پای کار بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این چهار شهر وضعیت خوبی ندارند و روند کاهشی مبتلایان کرونا، شیب صعودی به خود گرفته است.

احمد زاده ادامه داد: رعایت دستور العمل های بهداشتی و زدن ماسک در نانوایی ها، مطب پزشکان، مساجد و امامزادگان مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ائمه جمعه باید بر زدن ماسک توسط نمازگزاران نظارت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر گونه اطلاعیه در خصوص برگزاری مراسمات تشییع و تدفین و هرگونه دورهمی ممنوع است.

وی بیان کرد: هنوز هم اولویت اصلی استان مبارزه با کرونا است و همه باید پای کار بیایند.

احمد زاده در خصوص واکسیناسیون، افزود: مبنای اصلی در این باره واکسیناسیون همه افراد است که اگر ابتلا حاصل شود حداقل مرگ و میر کاهش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به سمت تشویق و ترغیب خانواده ها برای زدن واکسن پیش می رویم و مدارس نیز به زودی بازگشایی می شوند.

وی ادامه داد: هم اینک ۲۲ نفر از هم استانی ها در ای سی یو به سر می برند که احتمال بازگشت به زندگی برای آن ها بسیار کم است.

احمد زاده تاکید کرد: هنوز موضوع کرونا در استان جدی بوده و این بیماری تمام نشده است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...